Çarşamba, Mayıs 2

Külkedisi bildiriyor...

Her tatil tatil değildir!

Pazartesiyi izne bağlayıp 4 gün tatil yapma arsızlığını gösteren bünye güne  alışamadı!
Haala bugün günlerden pazartesi di mi diye dolanıp duru!!

İçimde engelleyemediğim bir külkedisi evin hizmetçisi ruhu var terk etmiyor beni...

Bahar bana yaramadı...

Herkes gezeyim tozayım derdinde ben camları silme peşindeyim
allah sonumu hayretsin!

En kötü ihtimal bahçe toprağını öpücem cam sileyim derken ama o da zor!

Camlarda demir var bildiğin parmaklık hemde

Zevksiz herif insan o eve bir külkedisinin taşıncağını akıl edip güzel ferforje demir yaptırmaz mı?

Neyse pazar günü içime 30 yıllık bir ev hanımı ruhu kaçtı
bir kakılmış peydah oldu bünyede sormayın gitsin

4 günün temizliğini tek güne sığdırınca olanlar oldu!

Siteden herkes lay lay lom şakıyarak çıkarken
üstünde haala yeni gelin etiketi taşıyan ben bi elinde bez başında bandana cam tepesinde
hohlayarak parlatma derdindeydim

herkese laylay lom bana "hoh" oldu mu la?

Neyse cam silinirde perde yıkanmaz mı?
doğduğundan beri yaşı büyüsede kendi büyümeyen yere yakın gezen ben perdeleri başarıyla çıkarsamda
takması dert oldu...
Ve burada evliliğin amacı devreye girdi?

kocalar ne içindir?
Perde astırmak için !!!

Salonun uzun sayılabilecek perdesini asma işini törenlerle devredip bende yere değmesin diye dibinde ucundan utmuş emirler vererek takılma işini izledim.

Diyaloğu aktarıyorum:

Sevdicek: of hay ben bu perdecinin ya ne çok korniş takmış öküz herif?
ben: ee üüü ben taktırdım o kornişleri!
Sevdicek: lafımı geri alıyorum o zaman peki sn sevgili fuli hanım derdin neydi?
Ben: sık pile olsun diye!
Sevdicek: sık pile olunca noluyo!!
Ben: daha güzel duruyo...

( ve son korniş takılır)

Sevdicek: aaaaaaaa ters taktım perdeyi
Ben: aaaaa bende diyom bu pileler neden ters duruyo!! neden dikkat etmedin?
Sevdicek yahu sen verdin neyse kalsın böyle bişi olmaz!!!
Ben: hayırrrrrr ben obsesifim hayatta duramam böyle çıkar yeniden tak!
Sevdicek: bende piskopatım karı kesiyorum incem şimdi aşağıya
ben: ya ben sporda bile step tahtam yamulunca inip düzeltip öyle devam ediyom spora
sevdicek: OHA!!

not: 2 yıl itinayla uzatılan saçlar  yine yeniden omuz hizasında kestirilir...
Herkese ufak çaplı bir şok geçirtilir...
Uzadıkça kıvrıklığını yitiren saçlarım bir bonus edasıyla tepeme tepeme dikilir!!
yarı pişman yarı değil ortalarda bu yaz böylecene gezilir!!



çok salak bi poz olduğunun farkındayım ama ben yürürken poz veremeyenlerdenim
zaten çirkinim...

5 yorum:

  1. bir kerem sen çok güzelsin. onun dışında diyalogunuza koptum şu an ofiste pis pis sırıtan biri varsa o da benim neyse ağzımı kapayımm en iyisi ben :D senin içindeki kakılmışı napcaz yawrucum yaa :)))

    YanıtlaSil
  2. tatilin üstüne yaptıkların olacak sey değil:))bari bu haftasonunu bekleseydin bünyen tatili bi sindirseydi tatlım yahuu:)) neyse şaka ben tembelimya herkesi kendime benzetmeye calısıorumm:)) senin ellerine sağlıkk mis olmustur heryer..

    YanıtlaSil
  3. tubitos; ehi mersi:) sizinde bu diyaloglar yakındır yani perdelere boyun yetsede takma taktır :)

    güzin; her haftasonumu zayi etmiyim bi kerede bitsin didim :) mis gibi olduda nankör anacım hemen pisleniyo

    YanıtlaSil
  4. dünden beri yorum yazacağım,bi türlü yazamadım,ben de Pazar günü bildiğin köle Isaura ilan etmiştim kendimi,evde 8 saat mesai yaptım,pazartesi günü işime koşa koşa gittim,bi de yaptığım şey yazlık-kışlık düzeni,3 adet balkon yıkamak,dolapları düzlemek ve yemek yapmak,bi de evi temizlesem,cam silsem ki zaten hiç beceremem bu sebeple sana kocaman bi alkış,bi de perde assam acillik olabilirdim sanırım :))
    afferin sana,ellerine sağlık,bu kadarı bünyeye yazık,al bi kadın kurtul,ben ona karar verdim sonunda :)
    öperim :)

    YanıtlaSil
  5. yeni keşfettim :) dünden beni beri postları okuyorum.en çok perde diyologuna güldüm :)))benzer diyologları yaşadığımızdandır belki de.
    bebişe de çok sevindim.Allah hayırlısı ile kucaklamanızı nasip etsin oğluşunuzu...sevgiler...

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"