Çarşamba, Nisan 25

olduramadıklarımızdan mısınız!

2 gün boyunca sümbül ağacı gördüm diye ortalığı yıktığım çiçek meğersem erguvanmış!
sümbül ağacı mı olur allasen? Karpuz mu bu ağaçta yetişsin di mi?

bu sabah neden ömrümde hiç üçgen peynir namı diğer karper yemediğimi bi kere daha anlamış oldum!
o kırmızı kulakçıklı acaip paketlerini hiç bi zaman peyniri parçalamadan açamıyorum ben!

keza hamburgeri de öyle... dün arbiyste yediğim her yanı eşit sandiviçin üst ekmeğinin bi anda bitip altının elimde kalmasını bana kim açıklayabilir? içindekilerin dökülmesini saymıyorum bile!

dukandan beri fındık fıstık aşırma huyu edindim... pek acaip diyaloglar yaşıyoruz...

sevdicek: kaç tane yedin?
ben: hmmm 1 tane valla bak
sevdicek: doğru söyle kaç tane?
ben: 2 tane yedim valla
sevdicek: Temelin oğlu para istemiş "baba bana 5 tl verir misin" demiş. Temelde nabıceysun 5 lirayı  sana 4 lira yeter demiş cebinden  3 tl çıkarıp oğluna 2 tl vermiş...
Seninkide o hesap! Sayı artıyo sadece...

çamaşırlar çok kümeye ayrılır: renk verenler, renk vermeyenler, renk vermesi muhtemel olanlar, beyazlar ...

2 kişilik dolma yapımı için (asgari 5 dolmalık biber misila) 1 kg kıyma kullanan kişi ya yeni evlidir ya zengin!

prenseslik insanın ruhunda olur aklında değil! 7/24 evde de olsan o toto koltuk yüzü görmez!

cumartesi bi arkadaşım için gelinlik bakmaya gittik!
çok tecrübeliyim ya öyle böyle değil!

Yan tarafta maaile gelinlik denemeye gelen kızı görünce önce bi imrendim
"lan bende mi toplayıp geleydim sülaladeki tüm kadınları" diye.
İş seçim aşamasına geldiğinde her teyze bi tarafından tuttu bak kızımlı cümleler kurdu en son kızın aval aval bakıp ağzı açık kafa salladığını gördüm ona acıdım kendimide bi tokatladım...

bu da böyle bir anımdır üstadım!

bu hafta 4 günmüş bana nedense 40 gün gibi geldi geçemedi bi türlü!

bi outfit postu yapcam evlere şenlik olcak haydi hayırlısı...
Benim neyim eksik hıh!

fotoğraflarda inatla kilolu çıkıyor olmam yüzünden "tv en az 5 kg ekliyor anacım" diyen artizgillerden olmama az kaldı!
Sevgili dukan her haltımıza bi yorum getirdin benim kilo + objektif sorunumuda çöz!

hadi bekliyorum öptüm bye!

1 yorum:

  1. Evet evet kesinlikle fotoğraf daha kilolu gösteriyor insanı özellikle son zamanlarda kendimi 40 beden görüyorum! :) diyetin en can alıcı yerinde 1 taneden bir şey olmaz diyerek aşırdığım mini çikolataların sayısını sadece ben biliyorum :p yaz geldi yarın acilen ciddi bir diyete başlayıp bu sefer bozmayacağım fuly'cim :)) sümbül ağacına koptum bu arada :p

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"