Cuma, Mayıs 4

hıdrellez 2012



Yarın hıdrellez... Her yıl olduğu gibi dilekleri hazırladık gül ağacını belirledik dileğimizi asmak için sabırsızlıkla bkeliyoruz...

2 yıldır hıdrellezde herşeyi kitabına uydurup diledim.. İki dileğimde tuttu...
Çok büyük beklentileri olan birisi olmadığımdan dolayı mıdır bilinmez tutuyo işte...

hıdrellez ile ilgili yazım burada http://yesilkremalimorkek.blogspot.com/2010/05/hidrellez.html

Dilek tutun tutturun ateş yakın üstünden atlayın hatta haftasonuna denk geldi sevdiklerinizle buluşun baharın gelişini bi de böyle kutlayın...

Ateş üstünden dikkatli atlayın totonuz yanmasın!

not: resim internetten alıntıdır

2 yorum:

  1. Fuli,Fuliş,Fulik; adaşım(ismimiz çok güzel çaktırma) :)

    Vallahi ben de hıdırellezden beklentisi olanlardanım asla dilek dilemeden geçirmem. Ben de yarın gündüz dergiler vsleri ortaya çıkarcam akşama da ne istiosam onları kesicem, hatta tebeşir bulup çizcem istediğim bazı şeyleri; ev araba ne ise işte artık :)

    Dilediklerinin gerçekleşmesi dileğiyle.. :)

    YanıtlaSil
  2. ismimiz güzl evet ama ben ismimi hiç sevmem :)) çok kaba geliyo bana :(


    hehehe senin mantık iyiymiş resim kesip asmak ben bi araba çizersem bal kabağım olur o yıl :)

    seninde dileklerin gerçek olsun :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"