Salı, Ekim 20

bazı insanlar çok rörörö

bazı insanlar gerçekten çok sağlam oyuncu biliyor musunuz?

İyi insanı çok güzel oynayan var

ne zaman ki içine girip tanıyorsunuz
hayretlerden hayret beğenir hale geliyorsunuz öyle bir dünya!

kötü her zaman kötü yalnız

iyilik de biraz görece bi kavram

gerçekten iyi olmak?
iyilik yapmak?

sırf sevap diye iyilik yapmak iyilik değildir

sırf kendi iç huzurunuz için iyilik yapmak da görece kavram bile olsa bana göre değildir

ne zaman ki zorda olan birisini kurtarıp sırf o mutlu olsun, ona karşı bir iyilik olsun diye yaparsınız bir şeyi

bu gerçekten iyi insan olduğunuzu gösterir zannımca, zaten vicdani rahatlık gelir onunla beraber kasmaya gerek yok,

uzun zamandır eğlenceli komikli tespitli bişeyli yazılar yazamıyorum,
ya içimden gelmiyor yad a aklıma birşey gelmiyor
akıl tutulması dedikleri bu olsa gerek

yada o kadar boş beleş yaşıyormuşsam demek ki
şimdilerde kafam o kadar dolu ki hayata dair planlarla
gündem de o kadar iç karartıcı ki
eğlenecek birşey bulamaz oldum
yordu beni bu hayat...

allahtan deniz var komiklikler yapınca gülüyo da sebepleniyorum bende işte

çok kimsenin işine yaramayacak olsa da belki boş bi vaktimde yeme içme tuvalet ğitimi vb konularda yazarım ama çok bel bağlamayın bize ana oğul. iç açıcı değil bizim örnekler













1 yorum:

  1. Cok ic karartici gündemimiz, evet... haberlere bakasim gelmiyor bu yüzden bazen ama merak da ediyor insan iste. Umarim haftaya bugün cok daha mutlu uyaniriz ..(bu konuda da maalesef pek umudum olmasa da)

    Bir de özel hayatta tatsiz, insanin moralini bozan seyler oluyorsa ozaman hepten zorlaniyor insan.
    Evet, iyi ki Deniz var, cocuklarimiz var... onlarla güzellesiyor su türdügümün dünyasi en azindan.

    Dün bir fotograf gördüm nette, cocuklar deyince aklima geldi simdi. Ufacik, daha Deniz kadar bir yumurcak...muhtemelen kurbanda kesilen, yerde duran bir koyun kafasi.... onun üzerine egilmis, elinde bir su tasiyla kellenin agzina su akitmaya calisiyor, ona su veriyor yani.... hey allahim... uzun süre baktim da baktim o resme...nasil duygulandim anlatamam.

    (Lan amma da uzattim)


    Son olarak... IG'de aktif degilim hic, sadece arada resimlere bakip cikiyorum. Simdi son yayinladigin resmini gördüm, oraya yazamadim, buradan yazmak istedim: O nasil güzel bir foto öyle yaaaa.... sevsinler o gamzeli güüsünü senin:) Altinda yazilanlar icimi burksa da baya.... olsun... öyle de olur bazen.... maalesef...

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"