Pazartesi, Ocak 31

ben de normal değildim ki

bilen biliyor çok çok normal biri değilimdir.. delilik saftiriklik bela paratonerliği ne ararsan var.
Genelde de herkes
de vardır bu di mi "ay başım beladan hiç kurtulmuyoğğğğ"
hah işte tam da öyle değil aslında ama neyse..

Ben normal değilim ama çevremdeki bir grup insanda mı normal olmaz? Ya da diyaloglarıda mı noral olmaz hı?

Teyzem ve teyzemle yaşadığım telefon görüşmesi:

Ben: alooo gelcem ben bugün. siz napıyosunuz şimdi?
Teyzem: pazara gidiyoruz, ev bakıcaz !
Ben : BUYUR!!! pazara ev bakmaya mı gidilir teyze???

Aslı: mutteşem yüzyılın kıyafetleri ço güzel!!
Ben: evet bence de böööyle ingiliz sarayından fırlamışcasına giymişler. ama sanmıyorum ki bi padişah anası sarayda af edersin memeleri açıkta gezsin...

Yaz aylarının başında yapmayı planladığımız bir adet düğünüm var. Sanırım galiba yani oldukça kalabalık bir davetli güruhu olacak ve babamın düğünüm hakkındaki yorumu

"maç gibi düğün yapıcaz"

Ofsaty baba ofsayt...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"