Salı, Şubat 1

kış kış kıştttttttttttttttt

d o n d u m
alt tarafı bankaya uğrayıp oradanda bir kahve alıp şirkete dönmekti amacımız
biz iki saf masum çalışan
allahım bu nasıl bir soğuk !!
suratıma suratıma vurdu tokatlarını mübarek sağlı sollu

zaten zor yürüyosun hava buz
hain rüzgar
üstten esip burnumu dondurduğu yetmiyor
bir de alttan esiyor
af edersiniz dötümüzde dondu tam anlamıyla
şu an sersem sepelek ısınmaya çalışırken bir yandan da blog yazıyorum

manyaklaşmış olabilirim

soğuktan devrelerim hasar gördü
olabilir...

hayır o kadar soğuk kaslar kas katı kesildi zaten saçma sapan bi yürüyüşe geçiyosun
o an penguenden evrildiğimi düşünmeye başlıyorum
bunun başka izahı yok
normalde
yap deseler yapamadığım bir penguen taklitini
soğukta yürürken genetik kodlamadan sanırsam şakadanak gerçekleştiriyorum
sağa sola paytak paytak yatan genç

sonra kar taneleri var bi de
yağsak mı yağmasak mı modundalar
yukarda hani şu ani hava değişiminden ötürü buharken, yok su damlası iken kar tanesine dönüşüp yer çekimine yenik düşen taneler

hah işte onlar

ne halt ettiklerini bilmiyorlar
saçma sapan yerlere konuyorlar
zaten zor yürüyorsun
eller yumuk yumuk olmuş montun içinde
patttttt burnunun ucuna konuveriyor
evet zaten çok sıcaktı tüy diktin
sonra şaşı olmuş şekilde kar tanesi ile göz göze geliyosun
pattttttt gözünün nuru oluveriyor
konuyor kirpiğine
lannnnn çekil çekil oradan çekil ...

sonra işte ısınmaya çalışırken düşünüyorum
kar şubat mevsim kış kış kış
kıştttttttttt
hah budur
adında hayır yok ki
bilimum sevilmeyen şeyleri başından savmak için kullandığın deyimin tam karşılığı
kış kış kıştttt

bende diyorum seni neden sevmiyorum
kışştttttttt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"