Pazartesi, Ekim 18

herkes en az bi konuda cahildir ve cahil kalacaktır. sebep? ilgisizlik !!

Şu an kendimi cidden çok kötü hissettim... Tek nedenden ötürü değil hem... Malum daha önceki yazılarımda makyaj konusunda ne kaddan beceriksiz olduğumu yazmıştım.
Aynı zamanda bu konuda ne kadar isteksiz olduğumuda çok kere dile getiririm. bi de kendime yakıştıramam.

Neyse dün bi düğüne davetliydik. Şimdi giyindim şıkır şıkır baktım sıfatım kendime pek soluk geldi. E pek tabi elde avuçta malzeme olmadığından kuaförden rica ettim iki renk geldi sıfatıma...

Dedim her genç kızın elzem günlerde olması gereken bi kaç malzemesi vardır bende alayım onlardan.
Bu konuda deneyimli arkadaşlar bir site ismi verdiler buradan tüm ihtiyaçlarını indirimli alabilirsin dedilerdi.

Hah dedim süpermiş lan gezmeden tozmadan alırım. Epi topu bi rimel bi göz kalemi bi ruj (oha liste baya uzunmuş) bi de kapatıcı dedikleri asıl renk veren zımbırtıdan alacaktım.

Anam siteye bi girdim bin tane marka var. Hiç duymadığım markalar. Acaip acaip ürün isimleri, sitede gezdikçe çöktüm, çöktükçe hem sevindim hem üzüldüm...

Üzüldüm bi x kromozomu taşıyıcısı hatun kişisi olarak makyaj sektörünün bu denli gerisinde kalmış olmaktan utandım. Oysa hepsi benim için üretilmişti...

Sevindim tüm bu markaalrın hepsini bilen süslü boyalı sabah görsen korkacağın gulyabani tiplilerde olmayacaktım hiç bi zaman...

sonra tüm bu markaları bilenlere üzüldüm. yazık lan işleri güçleri yok bunları takip edip bi ton para döküyorlar diye. Kıytırık bi ruja 50 lira verilir mi lan???
Bunların bi de kocaları çalışıp evde yiyen cinsleri var. Tüm gayeleri her ortama uygun her renk göz farı edinebilmek, yatarken ayrı kalkarken ayrı krem sürebilmek...

Benim kendime bu denli bakacak kadar ne hevesim, ne enerjim ne de bütçem var. Artık allah ne verdiyese mal bu diyorum konuyu kapatıyorum...

Şey bi de biri bana rimel ruj göz kalemi tavsiye edebilir mi? Alayım dursun bi köşede napalım yahu... Hatunluğun şanındandır diyip geçicez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"