Salı, Ekim 19

Kahvaltı seramonisi


Servis saatlerini okullzr açıldı kış geldi taş düştü kafamı yardı gibi bahanelerle erkene çektiler. Hal böyle olunca ben karga değil bi şeyini yemeden, cami hocası bile ezanı okumadan evden çıkar oldum. Saat veriyorum 06:15. Sabahın bi körü işe gelmek için yollara düşüyorum.

Belki biraz hayalcilik ama öyle bişey istiyorum ki istediğim saatte uyanamasamda en azından bu kadar erken kalkmayacağım, çok çok daha severek uğraşacağım, orataya bişeyler çıkarıp bunu ben yaptım diyebileceğim yani emeğimin karşılığını sadece aydan aya aldığım bordro ile görmeyeceğim bir işim olsun isterdim...

Hatta mümkünse masa başı olmasın paso gezeyim istiyorum. Olmayacak şey değil bu hayalim aslında. Gelecek ile ilgili o kadar çok planımız var ki sebat etmeyi öğrenmek gerek. Sabır diyip geçiyoruz...

Konu nereden nereye geldi... Sabahın kör vakti evden çıkınca haliyle kahvaltıyı evinde yapabilen şanslı azınlıktan olamıyorum maalesef. Zaten sabahları uyanınca tok olan kaç kişi var onu öğrenmek isterdim çünkü ben sabahları uyandığımda bi tencere dolma yemişcesine tok oluyorum... cıkmam saatleri bulabiliyor ki bu da öğlene bile tekabül edebiliyor...

Bugün takıldığım ise ofisteki diğer kızların sabah yediği kahvaltılık gevrek ve süt... Arkadaş daha öncede demiştim süt dediğin sıcak içilir hadi olsun olsun en fazla ılık emilir. Biz anneden böyle emdik böyle gördük...
Ben ufacık mutfakta kendime peynir dilimleyip çay doldururken bardağıma onlar dolaptan kase, süt ve gevreklerini alıp masalarında yemeye başladılar. Şimdi uzaktan bakınca gevrek yemek ne kadan karizmatik geliyor diği mi??

Tipik plaza insanı yemeği sanırsın. Hani reklamlarda da genelde güzel güzel kaıdnlar zayıf kalmak için yiyorlar bunlardan. Ellerinde bi kase şuh şuh yutuyorlar gevrekleri. Öğkkkkk...

Ben ise bir anadolu çocuğu edası ile peynirimi zeytinimi hazırlayıp geçiyorum masama. Kahvaltı dediğin peynirle ekmekle olur. Sıcak çayla olur..

Ha arada onlarında peynir yediği oluyor ama bayadır göremedim o yüzden takıldım bu konuya... Zaten araştırmaya göre gevrek zararlıymış. İleri vadede kalp damarlarını etkiliyormuş şeker hastalığına sebep oluyormuş vs vs...

Yani bildiğimizden şaşmanın alemi yok... Gevrek benim neyime.

Ben sütü sıcak severim hem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"