Pazartesi, Ekim 11

gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var?

Diyorum var bende birşey ama çözemedim... Bu siyah civciv vardı ya kalimero? Hah tıpkı onun gibi kafamda bi karabulutla gezdiğimden artık eminim. cuma günü katmerlendi bu arkideş...

Feci bir haftasonu hatta 3 gün geçirdim desem yeridir... Bol koşturmacalı donmalı ıslanmalı... Ev arıyorum bir süredir memleketim İstanbul'un muhtelif semtlerinde ama avrupa yakasında... İsteklerimiz çok pek tabi. Merkezi olsun, fiyatı uygun olsun (kime göre neye göre derler adama), sağlam binada olsun, mutfağı geniş olsun (2 obur bir araya gelirse nolur sorusuna cevap alacağız),ulaşımı rahat olsun, babamın bir isteği yolu yokuş olmasın karmaşık olmasın (araba park edemezmiş). bu şartları taşıyan bildiğiniz tanıdığınız bir ev varsa çaldırın ben sizi ararım efem... Ha yoksa boşa meşgul etmeyin... epi topu 4 duvar için amma istek koydun diyenleri duyar gibiyim... Bana kalsa bi karavanla işi çözerimde geleneksel koşturmacalar içindeyiz şu sıralar...

Neyse ne diyodum hah haftasınu... Efenim ev bulmak ve bilimum alışveriş işleri için cumadan izin aldım. Ne oldu? Ben izin aldım güya rahat edicem, geniş zamanda koşturmaca olmadan işlerimi bitiricem!! Yersen... O öyle olmuyor işte! Sebep? Çünkü olayın baş kahramanı benim vukuatsız bir sokağa çıkma eylemim düşünülemezdi...

Cuma günü meteorolojiye bakmadan atarsan kendini yola nolur? Sırıl sıklam olursun... Tabiri caizse dememe gerek yok caizdir efem donumuza kadar ıslandık teyzem ve ben kapalıçarşı yollarında... Pantolonum dizlerime kadar su içinde kaldı artık ağırlıktan her an belimden düşecek gibiydi elim belimde gezdim eminönü sokaklarında. Hayır biri gelse birader hayırdır elin belinde bi durum mu var dese çekerim silahı görürsün ha desem bende inanır neden inanmasın? Bu tiple?? Git alalsen yaa...

Ben o kadar ıslandım sonra noldu? Eve vardığımızda yağmur dindi... Benim için normal bi durum şaşılacak bişi yok ıslandık ya rahat ettik... Ertesi gün ev aramak için sokaklara düştük, ekimin ta en başında hava buz... Vay arkadaş mont atkı ne bulduysak geçirdik bi tarafımıza.Isınabildik mi? Tabii ki hayır!! Ev buladik mi tabi ki hayır!!
Pazar günü benim kendi evime dönüş günümdü.. Beylikdüzünden sırtımda koca sırt çantam elimde alışverişini yaptığım içi dolu bavulla Pendiğe gitmek için düştüm yollara. İstanbul'un bi ucundan bi ucuna evet... Ben alışkınım şaşılacak bi durum yok sakin olun...

Asıl hikayeyi metrobüs ve bilimum yollarda yazdım zaten... Bi elinde tekerlekleri kirlenmesin diye yere değdirmeden taşıdığı bavulu, omzunda cüzdanı bilimum eşyları olduğu çantası sırtında tıka basa dolu sırt çantası olan bi kız gördüyseniz o bendim evet. O halimi görüp bi yardım edeyim hayrına demediyseniz o öküzde sizsiniz tanıdım evet... Bu post çok uzun oldu diğer yazıda ben yol maceramı anlatayım sizde bi kahve alın kendinize gelin. Ya da mısır patlatın bilemiycim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"