Perşembe, Eylül 30

Nabiyon?

Bir şarkı vardı ve benim dilime dolandı sabahın kör vakti... Hep de böyle olur zaten herkesin başına gelen birşey. O yüzden sabah sabah dile dolanan acaip şarkılar yazısına dönüşmeden konuya sonveriyorum. bi ara nihat doğan dolanmıştı lan bak şimdi geldi aklıma hey gidi...

Neyse efenim herkesin malumudur ki şu beleşe verilen dakikalar yok mu gsm operatörlerinden... O ne saçma diyaloglara sokar insanı...

Sabah sabah bi kaç gündür görüşemediğim ama mütemadiyen görüştüğüm nerde ne yerim ne içerim bilen
yakın dost kadim arkadaş alt kat komşusu kişisi 10 yıllık türkselli olmasından mütevellit beleş dakika kazanmış... Aradığını görünce "yazık lan kontörü gitmesin" diye düşünerekten meşgule düşürdüm telefonu, sonra ben aradım. Sonra aynını o bana yaptı baktım iş inada binecek bıraktım açtım telefonunu.
Karşımda acaip bir ses tonu ile "nabiyon" diyen bi çığırtkan var.

O an bu soruya verecek tek cevabım "ne içtin lan sen sabah sabah" oldu... Kendisi kimya sektörü emekçisi olduğundan "solvent kokladım olur mu" dedi. Doğru deme payı yüksek olur mu olur... İnatla bana "nabiyon" dedikçe ve ben bi cevap veremedikçe yumurtladı "bedava arama hakkım var benim"

Teşekkürler Türkiye... Bende sabah sabah beni kimse neden aramıyor diye dertleniyordum. İyi ki seçmişsiniz ...

Beleş arama hakkını duyunca umutlanmam yarıda kaldı. Bende ne güzel beni düşünüp hatırlayıp aradı sandığım arkadaşıma "bu konuşma saçma sapan yerlere gidecek" dedim ve konuyu kapadım. İnsan bedava dakikası varken birisini rasgele arayınca maalesef konuşacak bi halt olmuyor. Hele sabahın köründe gün aymış ama ben aymamışken... Sürekli bi "nabiyon" gibi bir tekerleme duyunca naaptığımı bilemez oldum 2 dakikada. Bişi yapmıyom lan diyiverdim... Yapmıyom bişi yapmıyom sabah sabah napiyim ne istiyon?  diye cırlayadabilirdimde iyi tarafım uyanıktı bu sabah...

Bu yazıyı yazarken herhangi bir şarkı çalmıyordu hiç bi tarafta çünkü ben ofisteyim ve benim operlörlörlerim yok. olsa da ben çalışırken müzik dinleyemem. Aklım şarkıya gider işimi yapamam. Böyle saçma bi beynim var işte benim... Yürürken sakız çiğner miyim denemedim çünkü ben sakız çiğnemeyide sevmem pek.
Ama kafamda arka fonda çalan bir şarkı vardı haala devam ediyor;

Tarkandan geliyor "Arada bir bile bile kadere küsüyorum"

Sebep?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"