Pazartesi, Eylül 27

Bebek elit bi yer dedilerdi bize!!

Efenim selamlar... Çok oldu yazmayalı fark ettim ve ben bi yaşıma daha girdim ayol...
bundan  bi kaç ay önce nişanını fotoğrafladığım arkadaşım deniz pazar günü evlendi. E yine ailenizin fotoğrafçısı ben elimde makinem düştüm gelin hanımın peşine. bu sefer damada takılan 3 çeyrek altına göz diktim hemde sebep? Bi sebebi yok tamamen duygusal...

Neyse nikah ayrı düğün ayrı olunca düğünle nikah arasında 3 saatlik bir zaman dilimini bizde yemek yiyerek geçirelim dedik. boğaz trafiği pek kaçış yolu vermediğinden biz kendimizi bebeğe attık.

Düşünün ki ya da düşünmeyin resim eklerim bebekte üstünde siyah tek omuz abiye kıyafetli saç baş yapılı suratında bi ton makyaj bi hatun ve yanında koyu takım elbiseli bi beyfendü.

Ben keyfine düşkün bi tip olduğumdan ve topuklu papuç pek sevmediğinde babetlerle düştüm yollara...Altı kaval üstü şişhane şeklinde takılırken herkesin gözü üstümüzdeydi...

Muhtemelen "bu manyaklar napiyo" "bu ne şekil usta" "nerden kaçtınız siz" gibi şeyler düşünmüşlerdir. Bizde kendimizi camdan yansımamızdan gördüğümüzde yanı şekilde  "manyak olarak nitelendirdik... Zaten pek normal bi çiftde sayılmayız...

Yanımızdan kim geçse şööööle bi baştan aşağı süzüp durdu e artık bizde "bize bebek elit bi yer dediler bizde süslenip geldik" modunda takıldık... bi pazar günü siz eşofmanlarınızla sahilde yürürken bebekte bankta oturmuş iki dirhem bi çekirdek bi çift görmüşseniz düğünden kaçan bizdik onlar... Daha doğrusu düğün öncesi kaçan...



bu arada ben bi yaşıma daha girdim demiştim di mi? Heh demişim evet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"