Çarşamba, Temmuz 14

sabah sabah ne içtiysen içme bence...

Parayla mı veriyolar diye düşünüyorum bazen arıza tipleri bana. Hani şu telefonda arayıp beni acayip diyaloglara sokan tipler. Sonra düşünüyorum evet parayla veriyorlar çünkü ben maaşlı bi çalışanım... Ama insanım aynı zamanda...

Demin birisi aradı ilk diyaloğu aktarayım sonra patlarım ben...

ben: insan kaynakları fuli ben
Deli: alo eyi günler benim kargom kayıptı da
ben: ok ayrılmayın bi sn (diyerek şikayet bölümüne aktardım)

İlk görüşmemiz kendisiyle bu şekilde oldu bu arkadaşın. Sonra telefonum yine çaldı baktım arayan aynı numara. İnsanlık namına açtım o telefonu:

Ben: insan kaynakları
Deli: (bağırarak) insan kaynakları mıııııııııııııııııı
Ben: evet !!!!
Deli: madem insan diyosunuz bi sn dinleyin
Ben: Kargonuz kayıptı sanırım sizin aktardım ben sizi (insanlık çizgisinde  takılıyorum haala)
Deli: hayır benim kargom kayıp değil!! yetkili birini istiyom ben...
Ben: tamam anladım da insan dediğimiz personel bizim, siz değilsiniz (hayvansın sen der gibi oldu)

Şimdi geldik zurnanın zırt dediği yere. Ağzımı bozuyorum üzgünüm. Lan sen demin demedin mi kargom kayıp diye??? Dengesiz misin be adam ne içtin sabah sabah? Bi kayıp diyosun bi değil diyosun? Ne istediğini mi bilmiyosun??

Dakikası geçmeden başka biri düştü ağıma... Beni demin bi robota aktardınız!! dedi. Bana dedi!! Robota aktarmışım? Pardon hatlar karıştı abla japonya değil burası insanlar var.

Sabah sabah bi insanın üstüne bu kadar gelinmez az vicdanlı ol evren sana sesleniyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"