Salı, Temmuz 13

amazon hanımlar bi tarafını kese dururken ben bardağımı ıslattım

Bu ne be? diyenleri duyar gibiyim... Ama koca tatilin özeti desem yeridir.

Otibise binmiş bir şekilde yol alırken yardımcı rehber desem değil olan arkadaş sağolsun su dağıtıyordu.

Akdeniz bitki örtüsü olan maki gibi bir tip olduğumdan (meali: kısa bodur çok suya ihtiyaç duymayan ben) su isterken yarım bardak diye belirttim.

O an ne oldu ne dendi hiç hatırlamıyorum sadece bu su veren arkadaşın benim bardağımda su varken bana söylediği "bardağını ıslatma sakla o zaman" lafı kulaklarımda kaldı.

Nası yani? Bardağımı ıslatmadan nasıl su içebilirim ki ben?? Ya da şaka yaptı ben anlamadım çözemedim ama ciddiydi yahu.

Neyse;

Şimdi malumunuz bir kültür turuna gittim yüzdüğüm kadar yürüdüm. Yürürken ve gezerken yolumuz Efes'e düştü. Efeste bize tarih ile ilgili bilgiler aktarılırken ve biz tarihin mermerli koridorlarında yürürken muhtemelen yerel olan şivesi aksanı ben buralıyım diyen bir rehbere rastladık. Kurduğu cümleyi aynen katarıyorum:
"Şimdi bu amazon hanımlar memelerini keserlermiş"

Yahu bu nası bi anlatımdır? Neyse ya ben bişi demiyorum daha fazla ama durum ve tatilinmin özeti bu iki kupledir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"