Perşembe, Temmuz 15

tutun şu leyleği ...


Bu seneye girerken (sene 2010) koşturmacalı bir 31 aralık geçirmiştik ve ben Aslıya "Aslı bunu unutma bu sene çok koşturmacalı gezmeli bir sene olacak perşembenin gelşi çarşambadan belli oldu" demiştim.

Yılın ilk yarısı taze bitmişken ben memlekette neredeyse bir çember çizip ortasındanda çizgi geçirdim.

Ve evet bana yine yollar göründü ey okur...Bu sefer yolum memlekete düştü. Ama bilet yok ve benim acil gitmem gerek. Aramadığım firma kalmadı. Uçaklar ateş pahası vs vs vs.

Yılın ilk 6 ayında  "Ankara İzmir Bursa Sapanca Ve malum olan kültür turu" yetmezmiş gibi pazartesi Erzincana gidicem.

Bitti mi? bitmedi? Daha bunun sonbaharı var. Daha bunun koca bi ağustos ayı var. Önümde nazar değmez ise eğer gideceğim bir harika "KAŞ" seyahati var...

Kaş ile ilgili diyeceğim tek şey "memleketin en güzel yeri" ya da benim için öyle. Hem sıcak hem küçük hem sessiz sakin, kalabalıktan uzak muhteşem bir doğası var vs vs...

Kaş denince akan sular durur oldu bende. Uzun yol seyahatini seven birisi olduğumdan ayrıca cezbediyor beni. Gitmesi çok meşakatli çünkü. Ama değer!!

Uzun ip belimizde bavullar elimizde biz gideriz erzincana hey erzincanaaaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"