Perşembe, Şubat 25

İndir O Eli !!

Nerden geldi aklıma bilmiyorum. Ben oldum olası el şakalarını seven biri değilimdir. Böyle gelir birisi çat çut vurup "naber len mehehe" şeklinde bi tavır sergilediğinde böyle ağzının orta yerine vurasım gelmiyor değil hani. İçimde bastıramadığım bir şiddet dürtüsü var bugün galiba yazılarıma da yansıyor neyse.

Aklıma bu geldi sonra çocukluğumu düşüdümde neden sevmediğimi bi kere daha anladım. Çok derinlere inmeye gerek yoktu bunu anlamak için. İlkokul denen şey acaip saçmalıklarla ve sürü psikolojisiyle geçen bir dönem. Biz buna çocuklukta diyoruz. Çocuk işte yaptığının bi mantığı yok, izahı yok, çok çabuk etkilenirler vs vs. Neyse olayı anlatayım ben direk ;

Benim dönemimde ilkokul saçmalıklarının şahı afedersiniz pandik atmak idi. Bunu yazmak bile utanç verici ama ilkokula dair hatırladığım en kayda değer saçmalık budur. Ergen bile denmeyecek ufaklıktaki çocukların birbirlerinin popolarına vurup kaçmasıydı pandik.
Kız kıza, erkek kıza artık tenefüste boş bulduğun ense misali vuruyordun poposuna milletin, böyle bir akım vardı bir ara. El şakalarını oldum olası sevmesem de tüm sınıf eli poposunda gezerken ben de kendimi en yakın arkadaşıma pandik atarken buldum. İşin en kötü tarafı herkes bu olayda coşmuşken, nedense benim arkadaşın ispiyonculuğu tuttu öğretmene bağırdı:
+ Örtminimmmmm fuli bana pandik attııııııııııı !!! ( Vay hain ispiyoncu pis kız)
O an olayı ne ben ne de hoca anlamış olacak ki asıl bomba hocamızdan geldi;
+ Fuli arkadaşına neden fındık atıyosun kızım ???
Ben: Ne fındığı ben fındık falan atmadım ki? (Bu arada bu yanlış anlama çok da işime gelmişti ama akabinde...)
ispiyoncu arkadaş : fındık değil pandik pandikkkkkkkk

Öğretmen ne olduğunu bilmediği şeyi sınıfa sordu "o ne" diye. Tüm sınıf hep bir ağızdan sanki hiç yapmamışlar, o ana kadar ortam süt limanmış da tek sapık ben mişim gibi davranıp "poposunu elledi örtminimmmmmmmmm" dedi. O gün bugündür hiç hazzetmem el şakalarından.

2 yorum:

  1. hah, duy da inanma... benim naçiz bedenimin sağındaki solundaki morluklar el şakaları ile son derece haşır neşir bir insan olduğunuzun göstergesi bence...

    YanıtlaSil
  2. sayın human bey; artık haketmişiniz ki morarmış sağınız solunuz. Ayrıcana yapmaktan hoşlanmam demedim ben:p yapılmasından hoşlaşmam :)))

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"