Perşembe, Ekim 4

Devam edelim ...

Şu hormon denen şey yüzünden huyum suyum değişti yeminle!

Kendimi tanıyamaz haldeyim!
Sevdicek desen "doğursanda kurtulsak" moduna geçti

Çamaşır yıkama diyaloglarımız benim garip takıntılarımla boyut değiştirir oldu!

+niye mor gömleği giyindin?
-(şaşkınlık dizboyu) bunu giymek istedim
+yok çıkar onu beyazı giyin!
-alala mor giyicem ben bugün
+olmazzzz beyazı giyinmen lazım!
-sebep?
+ben o gömleği kirletmeni bekliyom beyazları yıkıycamda!
-allam yaratıyon bari takip et!

Yazık kimseden çekmediğini bi beyaz gömlek uğruna benden çekiyo garibim!

Çamaşır suyuyla olan ilişkim had safhada olduğundan beyaz nine gibi geziyorum evde

+aaa dur yakanı düzelteyim bozulmuş
-püfffffff hayatım aynı annem gibi kokuyosun ver elini öpeyim!!!
+afkurma ule!

Buradan üst kat komşum olan torun tombalak sahibi çifte sesleniyorum!
Benden uzak allaha yakın anacım zaten kat farkıyla daha yakınsınız!

nedense tüm kavgalarını ben evde tekken yapan amca sayende sinir sahibi oldum seni görünce tüylerim tiken tiken oluyo, bi sakin konuş ve neden hep ben evde yalnızken oluyo bunlar?

Eşimde sürekli gelip gidip "x amcaları çaya alsak ayıp oldu" diye diye beni sıkıştırıyor!
bilmiyo sabi yaşadıklarımı yalnızken!

Gelelim eşine!

Sevgili teyze senin bu ka terbiyesiz empatiden yoksun biri olduğunu bileydim geçen yıl balkonda balık yapacakken sarkan halılarını görüp sırf  kokmamaları için  "isterseniz içeri alın koku sinmesin" diye uyaran dilimi eşek arısı soksun!!!

Bugünlerin rövanşını alırmışımda içim rahat edermiş

Camları sildiğimi görürken örtü çırpmana mı laf söyleyeyim!!!

Çamaşır suyuyla yıkayıp pırıl pırıl ettiğim cam önlerimden topladığım bilimum domates kabuğu biber sapına mı?

Hayır kahvaltı yapıyosun bari bi kerede çağır allahsız karı!
bana neden hep çer çöp kalıyo!!

anasını satim şehrin göbeğinde yaşıyoruz diyorum ama her hafta cam önü temizliğinde bildiğin sofra bezi kalıntıları var pencerelerimde!!! Azcık medeniyet anacım!!

Yıkayıp pırıl pırıl edip mis gibi oldu dediğim balkonuma daha 2 dakika geçmeden kırmızı soğan kabuğu doldurmanıza ayrıca değineceğim!

Sana laflar hazırladım ve seni kınıyorum!
Size değil çay yağmurlu havada su yok!!!

Sevdicek istediği kadar çaydı kekti misafirdi desin!!! sittin sene almam seni evime!
Ya da alıp camları açıp "aaaaaa gene hangi terbiyesiz kahvaltıda biber yemiş" mi desem?
Ben bunu bi düşüneyim!!!

Çocuum olunca çok pis fiştekliycem zilinize bastırıp bastırıp kaçtırıcam
sonrada çocuktur yapar diye pişkin pişkin sırıtıcam!
kulağını çekmek mi haaşa!!

amanda benim hınzır civcivim diye kafasını sıvazlicam!

Zaten torununa ayrı kılım!

Senin o daha 9 10 yaşında ya var ya yok olan zilli torunun nası olurda kapıda beni!!
gül gibi karısını bekleyen kocama
"hmm yakışıklıymış" der!
Hiç mi edep yok! Sanane lan benim kocamın tipinden bacaksız!!!

Evet hormonlarım tavan yaptı kıskançlık sınır yaşım bu kadar düştü nolmuş!

bak gene geldiler sağlı sollu!!!










26 yorum:

  1. böyle düşüncesiz insanlar çok ne yazıkki.bir keresinde bizim çamaşırlara da çamaşır suyu damlatmıştı komşulardan biri.
    geçmiş olsun bu arada.çabucak iyileşesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep mi düşünmez? ya da hç mi? patlicam da eşim salon kadını çizgimden çıkmamam için diretiyor :)

      saol canım inşallah ;)

      Sil
  2. ay valla doğurda kurtulalım triplerini yesinler:))

    YanıtlaSil
  3. Huhuhuhuu fulyy senin bebişin mi olacak ? ben niye bunu şimcik öğrendim ki :( sağlıkla gelsin inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırkı çıktı dicem de yalan olur :):) kendi çıkmadı daha

      Sil
  4. Canım kolay gelsin,kolaylıkla geçsin bu süreç inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Bence çamaşır suyuyla olan ilişkini özellikle bu dönemde tekrar gözden geçir derim. Mümkün olduğunca uzak dur o kimyasaldan. Soluduğun hava ile çiğerlerine ve beynine giden bu madde bebeğine hiç iyi gelmiyor. Harika! birde komşun varmış.Evlerden ırak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarın için teşekkür ederim :) solumaktan kaçınıyorum sen bakma ben abartırım böyle :)
      Komşu değil komşular daha neler var ohooo :)

      Sil
  6. Bende alt komşudan şikayetçiyim hamile olsam o hormonlarla eminim dalarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdicek kişisine yöneticiyi ara diyorum kibarlığımdan. ben ararsam fena olcak :)

      Sil
  7. anaaaaamm..kaç kaç kaç :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya nere kaçıyon?? akşam seni aricam bağırarak kavga edelim belki anlar hı? dinlemek istemezsen koy telefonu bi kenara ben çığırırım :)

      Sil
  8. bi dk yaaaaa sen hamilesin nasıl yaa ben bu haberi nasıl kaçırdım nasıl sevindim anlatamam bebeim yaaaa mail atıyorum şimdi sanaaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni gelin olmandan dolayı kaçırdın ev işleri kolay değil :)

      Sil
  9. ayyy sorma komşu (komşu mode on) bizi de üst kat komşusunun 1 yaşını az geçkin bi bebekleri var. biz taşındığımızda bebek yeni doğmuştu. o çocuk yemin ederim katıldı ağlarken katı katı büyüdü sanırım. ben böyle ağlayan çocuk görmedim. anası olacak kadın napıyodu acaba? ben de en çok ona ifrit oluyodum ıııgggyyyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız dilini ısır seninkide kaskatı doğar bigün görürsün :) ben şimdi nerde ağlayan bebek görsem "ay canım kim bilir ne derdi var" diyom. polyanna böhühühühh

      Sil
  10. bütün üst kat komşuları böyle demekki :) Biz hariç...
    Buarada bebeğiniz kesib gamzeli olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz taşınsanıza biz gelemiyoz da :):)

      hem anadan hem babadan alırsa çukurcuma gibi olcak çocuk :)

      Sil
  11. ahaahaha topukla topukla :)))
    ben hepsini geçtim de "afkurma lan" kısmına takıldım, ben bi bizde söyleniyo sanıyodum, hani samsunluyum ya, kökenler trabzona dayanıyo ya, bizde "cok konusma" yerine söylenir, baktım sen de kullanmışsın :))) şimdi artık seni daha yakın hissediyorum kendime :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee bende çok konuşma söylenme diye genelde afkurma ule derim:) saolsun bi rizeli arkadaşımdan öğrenmiştim... çok beynelminel bi kişiliğimdir anacım italyanca urduca istediğin dilde çemkiririm:)

      Sil
  12. fuly'nin bebeği mi olucakmışş!!! ben ne kadar uzun süredir okumuyomuşum ki yeaaa:D:D ay ne mutlu ne mutluu<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıp şurda 2 lafın belini kırıyom oğlan nerdeyse teskereyi aldı savaşa gidecek :)

      Sil
  13. Henüz üç yaşındaaaa bir kardeşim varrr seni ondan bile kıskanıyorum şarkısı sana gelsin ahahahahah =))) hormonların sağolsun çok eğlendim yahuuuu =)))

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"