Perşembe, Şubat 25

Otomofil Uçar Gider


Malumunuz geçtiğimiz sene en sonunda nihayet ehliyetimi aldım. Ha ne oldu? Ekstradan bir kafa kağıdım oldu havam olsun diye onu veriyorum sağa sola. Şimdilik gaz fren debriyajla ilişkim sıfır. Bunda benim bi yaramazlığım yok, tamamen babamın arabasıyla arasındaki duygusal bağdan dolayı ben araba ile bir ayak bastı muhabbeti kuramıyorum.


Kursa yazıldık derslere katıldık sıra eldi direksiyon derslerine. Konumuz baba ile direksiyon dersi. Feci bir durum yani. Eğer ki sabahında direksiyon hocasından, akşamında babanızdan ders alıyorsanız balataları yakmanız an meselesidir. (kendinizinkileri arabanın değil)

Durumu şöyle anlatayım ben size ;

Hocanız gayet güzel, bir aceminin yapabileceği şekilde sakince size herşeyi anlatmış hatalarınızda "ı ıh" diyerek, izah ederek cici cici sürdürmüştür. Buraya kadar herşey normalken baba ile çıkılan deneme turunda işler ters teper.

Hocanız gibi bir melek bulacağınızı sandınız değil mi? Ha ha... Kontağı çevirip arabayı çalıştırıp tın tın gidiyorsunuzdur (trafiksiz bir alanda) birden babanız celallenir:

+boşa al!!!

- ya neden baba gidiyoruz işte

+ dur yavaşla boşa al frene bassssssssssssss

Oysa tıngır mıngır gidiyorsunuzdur yolunuzda, ki boşa almanın mantığını bile bilmiyorken neden durduk yerde arabayı durdurup bunu yapacağımı anlamamıştım. Frene basıp babama döndüm

+ amaç ne baba ya neden durduruyosun beni?

- trafik ışığında falan durduğunda boşa alacaksın!

Işık mı var pat diye boşa al neden diyosun madem açıklasana şunu düzgünce di mi ama ?

Yazımı okuyan acemi sürücüler veya sürücü adayları babanız ile araba sürmeye gitmeden önce bi kere daha düşünün düşünün düşünün...

2 yorum:

  1. Baba, abi, koca hiç değişmiyor. Düştün mü ellerine yandın. Ben 1987 yılında abimle bir sabah denemeye kalktım. Rahmetli hem asabi hem de davudi sesli idi. Ne dediyse tersini yaptım. Çarptım arabayı (kapısını) çıktım. Parama geçer sözüm deyip o dönem bütün aylığımı Çamlıca Sürücü Kursu' na yatırdım.

    YanıtlaSil
  2. Evet değişmiyor sanırım bazen humana şunu yaptım bunu yaptım dediğimde başlıyor "o öyle olmaz" demeye:) Bu gidişle bende çekeceğim isyan bayrağını

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"