Çarşamba, Şubat 24

Sözün Bittiği Yerdeyim Çünkü Konuşamıyorum

Bugün tam 3 gün oldu. Sessizliğin içinde. Gözlerim yoruldu sürekli kaş göz yapmaktan.
Bunalımlardan bunalımlara sürükleniyorum ey okur. Ne pis bir his şu konuşamamak. İçimde patlıyor tabiri caizse kelimeler. Ağladım ağlayacağım bihihihihih.

Pazar gününden beri musallat olan bir virüs sebebi ile ses tellerim geçici hizmet dışı kaldı. İlk günü ofiste geçirdiğimden baya zor anlar yaşadım. Artık eve geldiğimde fısır fısır kendi kendine konuşan ninelere dönmüştüm. Kimse bana bakmıyordu oysa en size sesleniyorum duymuyonuz mu?
Konuşamıyorum madem ben de yazarım dedim ne yapayım...

Buncacık ömrümde hiç bu kadar susmaya mahkum kalmamıştım ben yahu. Beni anlat deseler birilerine ilk söylecekleri şey "vik vik konuşur" olurdu. Du diyorum çünkü artık konuşamıyorum bihi bihi.

Ses kısıklığından da öte o kadar iğrenç bir ses çıkıyor ki dudaklarımın arasından artık para bile verirler susmam için o derece. İşim gereği sürekli birileri ile konuşmam gerektiğinden onu geçtim insan olduğumdan ve doğam gereği konuşmam gerektiğinden yaşadığım zorluklar anlatılır gibi değil.

Meşhur telefonum çalıyor "alo" diyorum ama karşımdaki duymuyor. Sesi biraz yükseltince fredinin kabusu oluveriyorum bi anda.

Evdekilerle iletişim yolum çıkarabildiğim tek sağlıklı ses "hişştt" ve "pişştt" üzerinden geçiyor. Baba diyorum bakmıyor zaten tek çıkan sesn acap bir "a" harfi oluyor diğer harfler için yeterli kapasite henüz yok. Mecburen babama "hişşt" diyorum. tüm ev ahalisi dönüp bana bakıyor. Eh biraz utanıyorum size demedimde diyemiyorum o kadar güç yok. Hişşt'in muatabına bakarak fısıldıyorum. Artık ne anladıysa.

Annem ilgi alakayı biraz abarttı dün sabah itibari ile. Bakkaldan süt almış olabildiğince doğal. İneğin memesinden soframıza. Sütü önce ılık ılık içirdi. Bi kısmını yoğurt yapmış kalanını sütlaç yaptı. Her türlüsünü yedirdi bana o sütün. Az daha kassa belki bakkalın ineğini yedirebilirdi. Vitamin kaynağı diyerekten. Neyse ki o kadar ileri götürmedik işi.

Baktım ses düzelmiyor abime "gel doktora gidelim bi baksın dedim" Neye dedi "sesim kısıldı "dedim. "Neden albüm mü yapacaksın" dedi bana. Bu sesle bi albüm yapsam kesin ünlü olurum. Ehi ehi.

Doktor bana rapor verdi. Bunca senelik insanım ilk defa rapor aldım. Çok ilginç bi his. Tanı bile koydular bana. Oysa ben ilginç bi Vakayım sanırdım. Farencitmişim. Sünüzütle birleşip darp etmişler üst solunumumu. Geçer elbet.

6 yorum:

  1. benim ukala arkadaşım sen ki hasta olanların yanına usulca sokulup ( misan ben ) çekil hasta olacaksın dendiğinde bana bişey olmaz, Ben hasta olmam ki replikleriyle ünlenmiş kişisin. ee ne demişler büyük lokma ye büyük söz konuşma :)

    YanıtlaSil
  2. Fulya' cım,geçmiş olsun. Nerede üşüttün böyle. Soğuk bir şeyler mi yedin.
    Tevekkeli bir zamandır sesin soluğun çıkmıyordu..
    Meğer gerçekten sesin soluğun çıkmıyormuş :(( :))
    Lütfen kendine iyi bak.
    Sevgiler yavrum...

    YanıtlaSil
  3. Aslı sen değil miydin bu virüsüde bana bulaştıran hı? :p


    Asu teyzecim çok teşekkür ederim. Şu bi üst yorumda bulunan arkadaşım bulaştırdı saolsun virüsleri bana:)

    YanıtlaSil
  4. haha biraz önce yadığım gibi ben bulaştırmamak için o kadar çaba sarf ettim. sense virüsü almak için benden daha fazla çaba sarf ettin:D

    YanıtlaSil
  5. "Ben Türküm bana birşey olmaz." fuliden bir replik daha:P

    YanıtlaSil
  6. arkadaş ne vijdansızsınız yahu. İyi ki bana bişi olmaz dedik ben hasta olmam dedik, bi hasta olduk geçmiş olsundan başka herşeyi işittik. sizi kınıyorum ve size laflar hazırladım. asu teyzem hariç hıh.

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"