Perşembe, Ocak 7

Beklenti / 2010

2009un son saniyelerinde hiç bir sene bitiminde yaşamadığımız kadar büyük bi sevinç yaşadık ben ve arkadaşım Aslı. Nasıl yormuş yıpratmıştıysa bizi, bir an önce bitsin istedik o an sadece. Aslında biliyorum ki 31 aralığın 1 ocaktan pek farkı yok sadece ertesi sabah işe gitmek için koştur koştur çıkmadık evden. Ama yine de farklıydı bizim için o saniyeler çünkü 2009 bitiyordu.

Artık 2009 gitmişti bitmişti ve belkide 2010 bize çok güzel haberlerle gelecekti ya da biz de herkes gibi 2010'a çok büyük anlamlar yükledik. En azından Aslı'nın hakkıydı sanırım 2010'dan en güzel haberleri beklemek dileklerinin gerçekleşmesini istemek. 10 dan geri sayarken 0 dediğimiz an büyük bir sevinç yaşadık. Aslıyı en çok anlayabilen kişi annemdir sanırım ki takriben onun yaşındayken annesini aynı illet hastalıktan kaybetmişti. O bile bizim sevincimize şaşırıp kaldı.

Benim bu sene için çok büyük beklentilerim yok. Sadece gezip görmeyi istediğim yerler var oralara gidebilmeyi diliyorum. Arada bir kocaman İstanbuldan kaçıp başka şehirlerde görmek, küçücük şehirlerde insanların dingin hayatlarına 2 günlükte olsa misafir olmak çok zevkli.

Ocak ayında olmamıza rağmen dışarıda şaşırtıcı bir hava var. Üşütmeyen püfür püfür bir rüzgar içimde bir an önce yaz gelsin heyecanı var. Bugün hortladı kendisi muhtemelen ılık rüzgar kandırdı ruhumu beynimi. Gezign ruhum hortladı bugünlerde yine sanırım. Sitelerde gezinip duruyorum, turlara bakıyorum, nerlere gitmedim nereleri görmek istiyorum tek tek işaretliyorum.

BEN BİR KÜÇÜK CEZVEYİM KÖŞE BUCAK GEZMEYİM :)

4 yorum:

  1. sayın kek... ii diyosunuz gezmek tozmak güzel de öyle turlarnan otobüslernen zor olur sanki...

    YanıtlaSil
  2. Başka alternatifleriniz var ise yeni fikirlere daima açığım human bey.

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"