Cuma, Ekim 30

Trik Trak Olur mu Hiç Çalışmamak?


Hayatı ev ofis ofis ev ikileminde süregiden birisi olarak hafta içine denk gelen bayramlar tatiller bana saatimi şaşırtır.

Bu tatil günlerinde ne kadar kurmalı bir hayata alıştığımızı anlarım ama değiştirmek adına bişey yapıyor musun diye sorarsan elbette "hayır". Yaşamak için değil çalışmak için yaşıyor olduğumuz su götürmez bir gerçek.

Benimle aynı duyguları paylaşan pek çok çalışan vardır şu tatil günlerinde. Hafta ortasına denk gelen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı tatilide bana yeniden robotluğumu hatırlattı. Kurgulanmış yaşamın ilk belirtileri daha gece yatağa girmeden başlıyor beynimde. Ne giyeceğim diye düşünmüyorum sonra neden düşünmediğimi düşünüp panikliyorum.

Sonra yatağa girip telefonumun alarmını kurmaya yelteniyorum. Aklıma geliyor ki yarın iş yok alarma gerek yok. Nasılsa hiç olmadığı kadar erken kalkacak bu bünye kıl ya!!! Erken kalkmıyor ama daha vahim bir mesaj geliyor ben uyurken beynimden uyuyan fulyaya. "kalk alarm ötmedi geciktin" ani bir "hih" tepkisi ile yataktan fırlayıp saate bakıyorum evet gecikmişim! Ama bir sor neden?? Bugün tatil lan diyorum içimden bana oyunlar yapan beynime. Sonra kafama giren başağrısına dayanamayıp uyanıyorum.

Erken kalkmaya alışık anne ve babam kahvaltı ediyorlar ben de pek tabi eşlik ediyorum. Kahvaltım bittikten sonra karnımda bir sancılanma!! Yapmam gereken birşey var ama ne? Ya da bişey yapmayı unuttum ben sanırım!! ama ne? Ivıl ıvıl kıvranırken babam "bir derdin mi var" diye soruyor. Ya baba diyorum. Şimdi ben sizle kahvaltı yaptım ya? Evet kızım (gene bişi yumurtlicak du bakalım bakışı) Heh ben alışmışım kahvaltı masasından koşturarak kalkıp ya okula ya işe gitmeye. Şimdi ben napıcam?

Düşünebiliyor musun ey okur? Hayatımda en büyük boşluğu kahvaltı sofrasından kalkınca yaşadım resmen. Hayatım kurgulanmamıştı? Tamamen bana aitti ve ben bunun için birşey yapamamıştım!!

Sonra uyudum sabah oldu bugün cuma!! ( hadi canım oradan vallaha mı?) ( bak valla len cumaymış. beynim beni kandıramaz takvime bakıyorum). Bugün cuma evet ama malesef bana pazartesiden başka bir gün gibi gelmiyor! (Sen cuma değilsinnnnnn pazartesisin kabul etttttt!) Ve ben şuanda hayatımdaki bir diğer boşluğun içindeyim? Ne yapıcam ben yarın be?

Biliyorum 2 gün sonra pazartesi olacak ve tatillere alışan ben'e pazartesi cuma gibi gelecek, salı ise şu narin bünyemde balyoz etkisi yapacak?

Kalk işe geç kaldın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"