Cuma, Ekim 23

Bela Paratoneri

Bir gazla yazıyorum diyeceksiniz ki çok boşsun galiba. Evet boşum noolmuş? Cuma rehavetine gireli çok oldu ben heheytttt...

Bela paratoneri ne bilmiyorum ama varsa böyle birşey muhtemelen kaynağı bendedir ya da tek örneği benimdir derdim ki artık yakın çevrem bizzat bunu söylüyor. O kadar dikkat ederim özenirim ama yok illa ki birşey gelir beni bulur.

Dün ofiscene bir sinema organizasyonu yaptık aslında evim uzak olduğundan, çok gönüllü olmasamda ayrık otu misali ayrılmamak için he diyorum bu tür faaliyetlere. Böyle günlerde de eve dönüşüm ap ayrı bir film oluyor. Yolumu bekleyen babamın şekeri inip inip çıkıyor, yollar benim için kapanıyor, trafik duruyor vs vs.

Dün eve dönerken hadi dedim çabuk geçeyim şu köprüden. Metrobüs icad edilmiş kullanalım. İlkini akbil basan abinin beceriksizliğinden kaçırdık dakka bir gol bir. Neyse dedik gelir hemen diğerine bineriz. Ayağımı sürttüm sanırım 5 dakikada bi otobüs dolusu insan akşamın bi vakti türedi etrafımızda. Otobüste dolu dolu geldi ama cengaver gibin atılıp bindik arkadaşımla, konseverdeki bezelyelerden birisi olduk. Binmemle bir şok yaşamam ayrı tabi.

Sanırsın ki otobüsü tinerle yıkamışlar öyle bir koku. Biraz daha solusam kafayı bulucam o yetmezmiş gibi üstümede sinecek koku gelde anlat babama "bak vallahi sinemadaydım ben" diye. O tıkışıklıkta amcalardan biri kapıya sıkıştı tinercilerden birisi de adam sıkıştı biipppp dedi. Oturanlardan bir ahlak polisi abi "vay efenim burda kadınlar var nasıl konuşuyorsun" diyerekten ortamı gerdi. Tinercide cevap verdi iş uzadı bağrışlar vs derken olan dalgalanma ayakta zor duran beni bile sarstı. Tinerden kafa bi dünya tabi.

Tam köprüye geldik polis çevirdi arabayı. Kimsede ses yok. O ortamda engin espri yeteneğimle "konuşanlar kim ehue" diye bir geyik yaptım. Neyse bana saran olmadı. İn inmem in inmem kargaşasından sonra zorla indirildiler tinerciler otobüsten. Para verdim bilmem ne demeside komikti. Verdiği 1,5 lira bişiy. Ben vereyim iki katını geri dön diyecektim neyse sustum. Olay bitmedi ama tinercilerden biri köprüden atlamaya kalktı. Yine içimde engelleyemediğim espri ateşi "tutmayın küçük enişteyi" dedi. Bu sefer sessizce.

Otobüs hareket etti ama olay bitmedi. Demin ki kargaşayı başlatan abi bu sefer etrafındakilere çemkirmeye başladı; aldı bi kere gazı duramıyor. Vay efenim polis geldi neden susuyorsunuz, işte siz susarsanız bunlar daha çok küfreder karınıza kızınıza laf atar. Abi yavaş gel bi sakin ol yeter. Hızını alamadı abi af edersiniz "pandikde atarlar bunlar" dedi. Yuh artık be amma provakatör adam çıktın dedim duymadı. Muhtemelen soluduğum tiner deli cesareti verdi bana. Kuzuya rakı içirmişler kurdun adresini sormuş misali. Köprüden sonraki ilk durakta indim sessiz sakin yolma devam ettim hayret değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"