Cuma, Ekim 23

Bana Bişey Olmazzzzzz


Bir grip salgınıdır gidiyor. Eh tabi mevsimidir durumu da değil bu seferki. Adından çok hoşlaşmadığım domuz gribi diğer adı ile H1N1 virüsü. Biraz önce gazetede İstanbulda okulların bir gün tatil edildiğini okuyunca dur bende bişiler çizittiriyim dedim.

Malum milletçe öpüşmeyi tokalaşmayı dokanmayı pek severiz, sıcak kanlı insanlarızdır biz. Hal böyle olunca böyle bulaşıcı bir virüs ülkemizden daha güzel bir yer bulabilir mi yayılmak için?

Herkes birbiri ardına önlemler alıyor vs vs. Amaç hastalıktan korunmak.
Böyle bir başlık atmış olmama rağmen kimse buna uymuyor bu sefer ilginçtir. Bizim 2 3 yan binamızda da bu gribin görülmesi zurnanın zırt dediği yer işte. Kuluçka dönemi diye koca plazada asansöre binmeyenler, kapı kollarını mendille tutanlar, bardağını artık kimseye vermeyenler gırla. İşin komiği o binada çalışan arkadaşlarımıza vebalı gözü ile bakıyor olmamız. Sus konuşma, sakın soluma, leynnnnnn bana dokunma gibi gıcıklıklarla kendimce eğleniyorum işte. Paranın insanları birbirine düşürmesi gibi şu minicik virüs insanları resmen birbirinden uzaklaştırdı, herkes birbirine potansiyel taşıyıcı muamelesi yapıyor. Ehu ehu "Ay öpmiyim" geyikleri dönüyor.

Bizim şirkette her yere broşür asmaya, yönlendirici bilgilendirici mailler atmaya başladı. Bir de girişteki danışmaya bozuk çamaşır suyundan hallice kokan bir dezenfektan koydular. Kart okutmadan önce elleri dezenfekte edip öyle içeri girmemizi istiyorlar. Bu durum bende bir ters tepkimeye yol açtı. Dezenfektandan kaçım kaçım kaçıyorum, hayatta sürmem elime o acaip kokulu şeyi. İyice sarılır sırnaşır oldum arkadaşlarıma. Beni uyaranlara "korkma bişi olmazzzzz" diyorum. Allah sonumu hayretsin amin!

Siz bana bakmayın tabi sevgili okurlar ellerinizi zırt pırt yıkayın, ortalık yere hapşurup tıksırmayın, hapşurup aksırandan uzak durun mümkünse "ne pis insansın git evine" diyin, ağzınızı dirseğinizle kapatın, kağıt mendili tek sefer kullanın diyollaaa ama ben bir ağaç sever olarak buna karşıyım. Bir selpağı artık atomlarına ayrılana kadar cebimde taşırım. Utanmadan çıkarırım burnumu silerim hop cebe atarım. İhtiyaç dahilinde yeniden çıkarırım. Kağıttan kumaşa döneni var kullanmaktan pisim evet.

Kıssadan hisse sağlık herşeydir aman tikkkat!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"