Cuma, Ekim 23

Bi Sakin ol !

Magazin ünlülerinden, türk estetik mucizelerinden (mucizeden ziyade başka kelime kullanırım da gen yaşımda mahkemelerde sürünmiyim), büyük pilatesçi ebru şallı hağnım kızımız buyurmuş ki : "şişman kadın güzel değildir, kendilerine nasıl güzelim diyorlar anlamıyorum. hiçbir erkek şişman kadından hoşlanmaz."

Şimdi sevgili ebru sakin ol ve kafandaki huniyi yavaçca yere bırak he mi kuzum?? bir türk atasözü der ki "her malın bir alıcısı vardır" biraz ağır bir tabir ama bu böyle ki seni de alan olmuş be annem!! ama benim şöyle bir kanaatim var ki dur hemen söyleyeyim; sen eğer 55 kilo olursan kocan seni dakkasında ya aldatır ya boşar be kuzum.

Zaten seni bu hallere getiren de bu korkun değilse nedir? Gazetelerde orada burada mutluluk tablosu çizerken en azından ben tependeki demoklesin kılıcını gayet net görebiliyorum tatlım!
O yüzden çok kasma, kendin ne yemiyorsan yeme aç kal sürün ama ona buna laf atma kadınlık dersi verme. Çırpı bacaklarını cart diye ayırıverirlerde hüff diye sönersin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"