Perşembe, Mart 19

2 Yaş Ciddi İştir

Literatüre göre bebeklik dönemi bitip çocukluk başlar. Amma velakin teori ile pratiğin kesiştiği en sert dönemeç bu sanırım!
Hani anneler babalar bize derdi hep "siz bizim gözümüzde hep çocuksunuz"
heh işte tam o noktadayım!
Deniz hala gözümde bir bebek!
büyüyor olmasını mutlulukla izlerken bir yandan da bebeklikten çıkıp çocukluğa geçişi burukluk yaratıyor nedense içimde.

Dünyanın acımasızlığından mı? Karşılaşacağı olumsuzluklardan mı
yoksa tamamen kendi egomdan mı?
Cevabı açıkçası bilmiyorum 
Deniz büyüyor ve ben hayranlıkla seyrediyorum sadece...

Doğmak bilmeyen bebeğimin gün geçtikçe değişip gelişmesi tırtılın kelebeğe dönüşmesi gibi gözümde...

Ne çok şey aldı götürdü bizden varlığı ve ne çok şey getirdi...
 2 gr aklımız vardı onu da alıp götürünce pek bişi kalmadı karı koca bizde :)
düştü mü kalktı mı, aksırdı mı  tıksırdı mı derken serde huzur kaldığını söylemek zor!


Deniz tıpkı adı gibi bir bebek ya da çocuk mu demeliyim?
Bazen dalgalı bazen durgun, 
bazen hırçın bazen huzurlu... 
Ve adını koyarken düşündüklerim gibi. 
İnsana huzur veren, görünce mutluluk veren bir bebek (benim için öyle)
 Dilerim ki büyüdüğünde de diğer insanlar onun için aynı hisleri taşır yaşarlar. Deniz huzur verir iyi hissettirir kendisini insanlara.


Deniz tipik erkek çocuğu, araba delisi (anasına çekmiş vosvosçu) başka da bana çeken huyu yok zaten. Tip desen benimle uzak yakın alakası yok! Annemin tabiri ile "kızım komşunun çocuğunu tutuyosun sanki" hani o derece alakamız yok. Sen 43 hafta şu bünyemi işgal et ama benden gram bişey alma! 


Deniz tam bir fırlama, insan karakteri ile doğar derler ya işte tam buna inancım pekişti.
Yoksa akranları ile bir araya gelip çoluğun çocuğun elinden oyuncağını alıp, veriyomuş gibi yapıp vermeyip kaçmak!

 Yo dostum yo bunları ben öğretmedim!

Ben paylaşımcılığı öğrettikçe adamın içinden bi cingöz çıktı!

Hadi çocuktur kıskanır vermez deriz de hayvanlara olan durumu nabıcaz?

Göle götürdüm ekmek verdim "hadi ördeğe atalım" dedim. Kendi yedi. tıkıştırdı ağzına

Havuza götürdüm balığı besleyelim dedim, tıkıştırdı ağzına

En son doğum gününde (dün) parka götürüp kuş besleyelim dedim! Kuşlara nasıl yem atıcaz gösterip verdim yemleri eline. 
Evet yanılmadınız kendisi yemeye kalktı! Zor aldım elinden
En son kuşları kovalıyordu yemleri almak için!
Çocuğu aç bırakıyosun diyenleri duyar gibiyim! 
Beni kendinize söyletmeyin!







3 yorum:

  1. son bölüme sesli güldüm :D nice yaşları olsun deniz oğlanımın :*

    YanıtlaSil
  2. valla gülme komşuna gelir başına diyecem o olcak :)

    YanıtlaSil
  3. kavgada söylenmez! :D :D

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"