Çarşamba, Ocak 25

fuli'nin kekle imtihan sonuçları

Fırınım yok ama umutsuzda değildim !
Elbet o kek pişecekti bizde ama nasıl?

Araştır karıştır derken tencerede fincan kekini buldum yaptım oldu!

Tam da üstüne çaya misafirler geldi kek onlara kısmetmiş...
Tabi kokuyu alanlar "kek yaptım" dediğimde fırının yok ki gerçeğini yüzüme vurdular
Ama olsundu tencerem tavam vardı ki...

Kekler kabardı kabardı kabardı...
Onlar tıkırdadıkça ben sevindim
onlar kabardıkça ben havalara uçtum

İlk tencerede kek deneme sonuçları fuli iftiharla sunar!


Keklerimiz İtinayla tencereden çıkarılırlar

muffin olma yolunda ilerleyen fincan kekimiz ocak üstünde arzı endam ediyor

Kekimiz itinayla fincandan çıkarılır. O artık bir mantar görünümlü muffin tipili fincan kekidir


Tüm kekler itinayla fincanlardan çıkarılıp tabağa poz vermeleri için sıralanır. Artık yenmeye hazır ve nazır kakaolu fincan keklerimiz vardır :)

8 yorum:

  1. ben hiç denemedim, ama görüntüleri güzel, tadıda güzeldir :) birgün denemek gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Fuly'ye kocaman bir maşallah diyorum ve bu muffinimsi keklerin devamını bekliyorum..

    bence kahve fincanları kahve içilmekten başka bir işe yaradıkları iyi gayet memnunlar

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  3. demokrasi de çareler tükenmez di mi fulişim :) pek güzel görünüyo eminim tadı da süperdir eline sağlıkkk

    YanıtlaSil
  4. Oyyy çok şirin gözüküyorlar... Ellerine sağlık...

    Ben de deneyeyim bakalım...

    YanıtlaSil
  5. hande tadı unu az olduğundan daha süngerimsi ıslak kakaolu kek yanağını daya uyu :)

    darla; teşekkür ederim devamı fındıklı, tarçın cevizli olarak gelecek:) zaten çok kahve içen biri değilim fincanları ilk defa kullandım evlendiğiden beri :))

    YanıtlaSil
  6. tubitosum; evet mutfakta hele hiç tükenmez:)

    yasmin: dene mutlaka. bi dahaki sefere üstlerine çukleta sosu dökcem nım nım

    YanıtlaSil
  7. Bir fincan kekin hatrıda çoktur değil mi canım :) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. benim de fırınım yok, kek yapmak istiyordum. en kısa zamanda deneyeyim bari :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"