Pazartesi, Ocak 30

spor günlükleri bilmem kaç! aaa kar var!

Dukan ile birlikteliğimizde 1. ayı geride bırakalı 1 hafta oldu bile.
kırkımız oldu ey okur! Azı gitti azı kaldı yani!
Şubat 15te bitecek inşallah...

Geçen hafta ölçümlere göre basen kısmısında 5 cm incelme mevcut... (yuh mu dediniz) (emek verdim hıh)
Belimde 3 cm göğüs kısmısında ise 4 cm incelmişim. (tü maaşallah)



Sabah giyindiğim pantolonumun üstümden düşmesiyle evde bir bayram havası estirdim sabahın kör vakti! Tabi sonra o pantolona alabildiğine alakasız bir kemer takarak şimdilik ertelediğim alışveriş zamanımın yaklaştığını anladım!
Hayır alyansım neden bollaştı ki şimdi? Elimi iki sallasam orta boğuma kadar geliyo!
(nihahayattt çatlatma efekti)

Kaçamaklarım oldu ama ne zaman toplamda 5 kg yi verip "çöp kadar kaldın" laflarını duymaya başladıktan sonra "hakkımdır" diyerekten başladım ufak kaçamaklara...


Mesela evde akşam çayını içerken sevdiceğin çayını doldurup kendiminki için özellikle mutfağa tekrar gidip kuruyemiş kazanozundan fıtık aşırıp yiyorum " 2 3 tane". normalde hiç fıstık sevmeyen ben dukandan sonra fıstık aş ermeye başladım. tuzsuz beslenmenin getirdiği bir durum olabilir bu...

Kaçamak da adı gibi arkadaşım gizli saklı olursa oluyormuş! Geçen cuma işten eken çıkıp eve gittik kar muhalefeti ile. Çay demledim içmek için yine canım fıstık istedi 4 5 dene koydum kaseye yiyeyim diye.
Yok o kavanozdan gizlice aşırıp yediğim fıstık gitmiş yerine tatsız tuzsuz saçma sapan bişey gelmiş.
Seni gizli yemek daha güzel diyip kavanoza geri koydum.


Tencere kekinde olayı aşmış bulunmaktayım... Cuma günü erken gitmeyi fırsat bilip çeşitleri arttırdım.
Havuçlu tarçınlı üzümlü yaptım.
Cevizim yoktu artık kusura kalmayın!
Pek bi güzel oldu ve evet ondan da yedim nolmuş!
Bugünde erken çıkarsam eğer daha başka neli yapabilirim diye düşünüyorum keza karlı havada çayın yanına kek çok güzel gidiyor! Kakaolu fındıklı yapabilirim ivit!

Her pazar serçe besliyorum mutfak camımın  önünde... dün gelmediler. Saatimi kaçırdığımdan olsa gerek trip atıyo olabilir bana küsmüş olabilirler.
Buradan kendilerine sesleniyorum
"oğlum açlıkla şaka olmaz gelin lan"
Evde bayat ekmekleri biriktirdiğim yetmiyormuş gibi sevdiceğin ekmeklerinide ıslatıp ıslatıp koyuyorum pencere önüne.
Ben varken gelmiyorlar azcık eğiliyorum üşüşüyolar üçkağıtçılar!
Sabah baktım yine gelmemişler ekmekler buz kesmiş.
Sevdicek "ekmek var mıydı" evde derse hiç üstüme alınmadan "yokkkk ben ekmek mi yiyom" diye laubali takılıyorum.
Serçeler aç kalmasın ...



Dukanda işin en zor kısmı yemek yapma kısmı! Kendinize yemek yapmak kolay ama evin diğer ferdi dukanda değil ve hatta "bana dukanma" moduna geçiyor kimi zaman...
Ha hakkını yiyemem en büyük desteği kendisi gösteriyor.
Ama nazımız her aman geçmiyor ya da ben nazlanmıyorum yemek yaparken gel şunun tadına bak diyemediğimden mütemadiyen tat tuz kontrolü esnasında diyeti delik deşik edebiliyorum...
bir pazar günü yemeklerin çeşidi bol tatma kısmı geniş olduğundan elimde kepçe salon kapısında belirip "aaa yeter ama delik deşik ettin diyetimi" diye çemkirip hiç bişi olmamış gibi mutfağa geri dönüp şarkı mırıldanarak işime devam etmem "eserekli olduğumun" kanıtıdır.

3 yorum:

  1. ay evet ya bu kuşlar neden böle benm ekmekler dondu ekmeklerm:))
    canm yazına bayıldm helal valla iradeye bakk
    bende kararlıyım braz daha kilo alçamm adaletsz dünya yalan dünya birimz almak ister brimiz vermek:)

    YanıtlaSil
  2. Valla iyi kilo vermişin:)))

    YanıtlaSil
  3. Tebrik, tebrik, tebrik ediyorum seni....

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"