Perşembe, Aralık 15

Göz doktoru sorunsalı...

Derdim karışık!
Kafamda karışık zaten!
Sinirli de olabilirim emni değilim

Şimdi...

Malumunuz vecihi bende miyop astigmat var ama gözlük takmaya bile üşenen pis bi bünye var!
Takmıyorum
 unutuyorum
 taksam çıkarıyorum
 taksam bakamıyorum
nenem gibi burnumun üstünden dikizliyorum vs...

Son zamanlarda bilgisayara aşırı bakmaktan ötürü bi yorgunluk bi daha flu görme halim vardı.
Koltukta uzanırken tv ekranındaki maç sokrlarını eskiden azda olsa çözebiliyoekn şimdi daha bi flulaştı .
Yok kör değilim daha!

Sağır duymaz uydurur misali ben görmez uydurur modundayım.
Bazen işime de geliyo "haa öyle mi görmedim ehi miyop var da" moduna geçiveriyorum hemen.

Konuma döneyim!
Dün doktora gittik sevdicekle. Evet şaşırdınız di mi kendisi bu aralar İstanbulda ehi ehi..

Benim görmeye bile üşenip flu takılan gözlerime inat kendisi şahin gözlüdür o da muayene olacaktı.
Daha önce aldığı şişli kart uygulamasında yayarlanabileceğimiz göz muayenesi için randevu aldık
Avrupa Göz Hastanesine randevu almışlar bizim için.

Neden bilmem bu göz hastanelerinden ben çok huylanırım. Adı göz olmasına rağmen bana fazlaca ticari gelir...

Neyse gittik abariiiiii o ne! ssk ve devlet hastanelerinden hallice olmuş. Kalabalık, ağlayan bebeler, dedikodu yapan teyzeler, danışmayla tartışan emiceler!

O an ki halimi tasvir edecek betimleme yok malesef. Kaldım öyle ayakta.
Otur diyo sevdicek "ı ıh oturmam"

Ölçüm odası denen bi yer var giriyosun hop gözünün ölçüsünü alıyolar.
Ard arda oturuyosun ölçüm için koltuğa.
Tanımadığın insanlarla alnını çeneni dayıyosun oraya silmene fırsat yok!
Ki benim eşim şu dünyadaki en titiz en dikkatli insandır o konularda.

Bazen kafamı yorulup bi yere yasladığımda bile "koyma kafanı oraya buraya öpüyom onu ben" diyebiliyo o derece...

Ya da eve alarm taktırma gerekçelerimizden birisi
"ben tanımadığım birinin ayakkabılarıyla evimde dolaşmasını istemiyorum" idi. Neyse...

aha dedim en sevdiğimiz tablo ... Ben mecburen yaşlı bi amcadan sonra kurbanlık koyun misali koydum kafamı aletin önüne.

Sıra eşime geldiğinde artık allah sesimi mi duydu nedir ya da ne dersiniz bilemem hemşire kız "durun bi sileyim" dedi.
Yuh len!!! Bende neden silmedin benim pasaklı onun temiz titiz olduğu bu kadar mı belli?

Neyse ölçüldük tartıldık sıra geldi muayeneye. Benim en son ölçümde derecesi 1 olan astigmatım için "biraz var" dedi. miyopum için ise az bişi var dedi.

Biraz mı?

Nası yani?

Asıl bomba eşimin muayenesinde oldu
Deneme amaçlı uzağı göremiyorum dedi.
Dr muayene etti ölçtü tarttı hemen hemen yakın dedi gözleriniz.
Nasıl yakın len???
Göremiyom diyom adam görebiliyorken aynı olduk!

Hayır gözlük maliyeti nerden baksan 300 400 tl bişey. Bu ölçüye göre taktırdım diyelim camları, eee nolcak sonra?

Nasıl inanıp güveneyim ben.
1 sene içinde astigmatım 1,00 den 0.25'e nasıl düşer ki takmadan etmeden?

Benden bi önceki abinin söylediklerinden belliydi başıma gelecekler

"bana verdiğiniz gözlük yakın ama ben 30 cmden görüyom 50 cm uzağa alıyom gasteyi göremiyom"

sevgili doktorun cevabı: "hmm derecesini bilmem napalım o zaman?"

Lan göz bu göz deneme yanılma tahtası değil. O olmadı öbürü diye gözlük mü verilir insanlara!

Yazının amacı: Çok sinirlendim ben şimdi anlatamicam daha fazla. Aman diyim...

1 yorum:

  1. Selin Canısoy5 Aralık 2012 00:43

    Çok güzel olmuş benimde göz doktorum geldi aklıma İzmir de idi Burak Cem Ansi nerelerdedir şimdi kimbilir.

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"