Cuma, Aralık 16

2011 nasıl mı geçmişti?

O kadarını bilemem!
Daha önce de yazdım koşturmacalarla dolu geçtiğinden 2011 yok gibi bir yıl idi..
bi yarım saat öncesine kadar
artık nazarımda bu kırdığım dev pot ile anılacak...

Telefon açalr arayan eşimin dayısıdır. Hal hatır sormak için arıyordur..
Hoş beş iyiyim allah iyilik versin muhabbeti dönerken

Ben: sağlığınız nasıl inşalalh
Dayı: iyiyiz kızım ölmedik yaşıyoruz işte
Ben: allah gecinden versin o nasıl laf
Dayı: elbet bigün o da olacak
Ben: İNŞALLAH

derin bi sessizlik !!!!!



Oysa arada başka bişey daha söylemişti ona istinaden diyodum ama işte laflar peş peşe gelince bu durum oluştu...

3 yorum:

  1. ay ne güldüm ya:)alemsin valla

    YanıtlaSil
  2. haha olur öyle ya ben de yaparım öyle şeyler arada :D

    YanıtlaSil
  3. ahahaahha..Allah belanı versin bir an önce gibi olmuş bu :)) ooo..ben ne gaflar yaparım bi bilsen :))

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"