Cuma, Mayıs 6

ben dışardayken...

En son yapılan yerel seçimleri kaybederek yönetimden çekilen eski belediye başkanının astığı "alacağınız olsun lan hıh" konseptli afişi üstünden yıllar geçsede unutamıyorum. kalbimdesin sn başkan "ben size halı saha yaptırıyodum ama lan ühühühü" diye afiş mi olur kedi canını senin...

Otobüste ayakta duran genç; internetin tüm nimetlerinden faydalanıp kendine bir adet internetli cep telefonu edinmişsin iyi güzel. Loft marka kot mont kot pantolon ikilisini çekerek 80 lere selam çakmışın ona da amenna ama telefondan facebook'a girip statüs kısmısına "düşdüm yine yannızlığın yollarına" yazman! ah o kelimeleri ard arda sıralaman beni bitirdi dostum... Düşdüm değil düştüm olacak o. yannızlık değil yalnızlıktır onun aslı. yannızlık nedir ben bilmem gel hele bi anlat nerenin yoluymuş o!
O yazıyı yazarken o kadar düşündün ki "evet bu bir şaka bilerek dilbilgisini katlettin" diye kendimce bi mutlu oldum. Dilbilgisini katlettin beni yedin bitirdin genç. Ayrıca herkez değil herkes herkes herkes
Şu saatten sonra bloğu dilbilgisi gramerine çevirtmeyin..

Dolmuşta yanıma oturacakken dötünün dümenini fazla kırıp kucağıma oturan teyze! Oysa dolmuşlarda hep ben otururdum teyzelerin kucağına küçükken. Bunu bana neden yaptın?

1 metrelik dolaba 1800 türkiş liros isteyen mobilyacı amca! yatacak yerin yok demiş miydim? demişim evet. Ama olsun içime dert olmuş bak yine diyorum. Yatacak yerin yok oğlum senin...

Gidip uyuyup geldiğim eğitimde 190 boyundaki hoca; bantın yüksekliğini 120 cm den 70 cm ye çekelim derken kendi bel hizanı gösterip yarısı olsun 70 olsun demen zaten kıt matematik zekamı bitirdiğin andır. Sen 190 sın senin yarın 70 etmez ederse tamamın 140 olur o da benden kısa olursun... bu durumda siz sevgili çalışanlar yedi cüceler olursunuz nazarımda.

Otobüste yannızlığın yollarına düşen genç senden sonra o yola baya bi baktım o yolda baya bi gittim geldim ama bizim evin durağında inip eve gittim yannızlık çekmedim... derdin neydi be?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"