Perşembe, Nisan 21

sahibinden az kullanılmış beyin

Tek düze


Tek

Düz


Teke düze

Kötü bi ikili bu baktığın zaman


Hoş olmayan bir durumu getiriyo beraberinde

eğer hayatına sokarsan

Bana göre mi?

Değil

 
Olduramadığım şeylerin başında bu geliyo

Bazen istemeden de olsa insanın başına geliyo


O zamanda vücudum sinyal veriyo

Mesela karnım ağrır benim

Sıkılırsam eğer

Havaya bakmaya başlarım

Kurtarın beni der gibi


Ya da yaradana sığındım

mevlam sen yarattın sen al der gibi

Almaz çoğu zaman

Kendin ettin kendin bul der


Benim kadar


kafasını kullanmaktan üşenen kimse yoktur

buna eminim

insan düşünmeye üşenir mi

matematiğim mesela


o yüzden kötüdür benim


kim uğraşcak ikiyle ikiyi çarpmaya

neden çarpılsınlar


otursunlar paşa paşa

karşılıklı dursunlar


illa çarpmak mı lazım

toplamak misal

neden?

Ayrı ayrı birey takılsalar

Çıkarmakda öyle


Toplanmışlar madem bırakın neden ayırıyosunuz

Bölmek ha keza vicdansızlık

Neden böleyim 20 yi 5 e?


Yazık değil mi beynime


Neden uğraşsın dünyevi şeylerle


Amel kitabımın ilk sayfasına yazsınlar


Az kullanılmış beyin

Hatta bi bebeğe naklide olabilir

Sahibinden az kullanılmış


Ama çalışır durumda bi beyin

Bebeğin huyu suyu bana benzerse

Bu beyin nesillerce nakil edilir


Pırıl pırıl

Ne zaman üşenmeyen biri çıkar beynimin karşısına

O zaman bi aynştayn

Bi tesla çıkabilir hücrelerimden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"