Salı, Şubat 22

bin biliyorsan bir bilene sor demişler

peki ben sordum mu? hayır tabi ki de...

Pazar sabah otobüse bindim tıngır mıngır gidiyodum ta ki yanımdaki adam bana o "can alıcı soruyu" sorana kadar...

+ Pardon hanfendi maltepe durağını biliyo musunuz???

yarışma programlarındaki o kalp atışı sesi efekti kulaklarımda çınladı cevap verene kadar

ve bilmediğim halde sözde erkekliğe çamur sürdürmicem diye "evet biliyom" dedim. Yalana gel....

Hayır yaradanın beni, yer yön duygumu ve karizmamı sınadığını biliyorum yoksa o adam maltepeyi sormazdı. Başka durak olsa bilirim ama maltepe, duraklarını en karıştırdığım ilçedir. Adından belli işte "mal"

Neyse bu abi maltepe durağında inecekmiş yani maltepe sınırlarındaki son durak.

Ben naptım? maltepe sınırlarına girdikten sonra her durakta "aha burası" diyerek düğmeye bastım.

"durdurun inecek var"

ve her durak ismini okuduğumda hüsrana uğradım, ama yerin dibine geçmedim nasıl kanıksamışsam kendimi artık.

durağı soran adam cam kenarında ben ise koridorda şöförün aynadan görebileceği yerde kabak gibi ortadayım.

Her düğmeye basıp "ehi gene yanlış oldu bi sonraki" diye kıvırdım. Hayır bana noluyo düğmeye basıyorum "aha burası kalk in" desene adama. en fazla iki küfür yer kulaklarım çınlardı.

Her durakta bi sonraki diye gevrek gevrek gülüp aslında bi sonraki olduğunu bile bilmiyo olmam benim rezilliğim tabi...

En sonunda şöför "bilmiyosan gel buraya bekle" dedi. tüm otobüs bana baktı ben hiç oralı olmadım. Hayır yanımdaki adam da olmadı. E neden olsun ki adam çatmış benim gibi delinin birine  naapsın...

Şöförden zılgıtı da yedikten sonra kalan son durak için adama dönüp "bu sefer ben basmam yolum daha uzun  otobüsten atacak yoksa" dedim. Hayır adamda kıpırdama da  yok. Durağa geliyoruz bi kalk di mi?

Sonunda dayanamayıp adama patladım "kalk git şöförün yanında bekle o indirsin seni"

En başta söylemem gereken şeyi en sonda söylemiş olmam benim ileri zekamın bi göstergesidir...

bilmediği durağı biliyorum diyip her durakta "ehi burasıda değil" diyerek otobüsü durduran  evet o benim yolcular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"