Cuma, Şubat 11

2011 leylekleri...

Efenim 2010'da uçurduğumuz leyleği tutamıyoruz sürekli bir uçma halinde...

Zaten gezme dolanma niyetiyle girdiğimiz 2010 senesini tamamlarken 2011de herhangi bir planım yoktu turistik gezilere dair...

Başka türlü koşturmacalara gireceğimizden dedim heralde gezmeler bana haram !!!

2011 bitmeden planları belli oldu
daha şimdiden ilk 6 ay aşırı yoğun bir tempoda dolu...

Şimdi mesela 2010'u İngiltere seyahati hayali ile noktaladık. Hoş haala ses seda yok o işlerden ama olsun
pasaportumu aldım bekliyorum.
Nasıl abarttıysam gezme işini 10 senelik çıkardım.
Sanırsın ki İngiltetereye gidip geri gelmicem...

Onu geçtik neyse napalım...

Mart ayında 3 günlük bir Antalya seyahati doğdu bize... İş için kısmen
Nasıl oldu anlamadım çalıştığım şirkette 5 sene doluverdi onlarda bana plaket verceklermiş
boyum uzayacak...

Sonra Nisanda bi durulma söz konusu iyidir nisanda işim gücüm çok benim bana İstanbul yaraşır...

Sonra mayıs gelecek zurnanın zırt dediği ay...

Efenim haziranda düğün yapmayı planlayan ben

hiç işim gücüm yokmuş gibi 19 mayıs tatilinde Gaziantep turu yapacağım...
4 gün yokum
Sonra gelcem bir hafta sonra bile değil bu sefer İzmir'e yol alınacak...
3 gün İzmir...
Düğüne haftalar kalmış ben diyar diyar geziyorum

Normal değilim değiliz değildik olamayız...

Aaaaa nisanda durulma var dedim de yok ne durulması.

Nisanda tam net olmamakla birlikte Samsun'a doğru bir ivme kazanabiliriz...

Ay net değil tarih net değil ama yılın ilk 6 ayına bi Samsun seyahati sıkışacak o kesin...

2 yorum:

  1. Leylekleri kiskandirmayi amacladin bu belli:)
    Samsun olayina ayrica bri sevindim:)

    YanıtlaSil
  2. istemeden oldu leyleğin affına sığınıyoruz:)

    samsun için ben de umutluyum olcak inş :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"