Cuma, Aralık 17

bi kız varmış diş fırçasıyla kendini yaralamış diyolar

Ben geçer sandım ama geçmedi... Miskinliğimin faturasını ağır ödedim ödüyorum.
Geçer sandığım damak acısı geçmek ne kelime gün geçtikçe arttı.
Bugün tam 5 gün oldu ve ben çayda eritilmiş krakerle besleniyorum.

Kurudum kaldım yahu...

gülemiyorum

Konuşabiliyorum ama canım acıyarak
Akşama doğru vücut direnci azaldığından mıdır nedir zonklamalar başlıyor
Bloğa yazıyorum ama kimseye rahat rahat yakınamıyorum "canım acıyo" diye.
Çünkü o kadar saçma bi sebepten yaralandım ki...
Ne oldu fuli?
Ya sorma dişimi fırçalarken damağıma sapladım fırçayı!!!
OHA!!!
Tepki normal şaşırmıyorum...

Geçer diye bekliyorum. Geçer di mi?

Kar başladı tam ben bunu yazarken oysa sabah yağmur vardı ve ben aniden "anaaaaaaa" diye bi ses çıkardım. tüm ofis koptu. İlk defa kar gören muğlalı arkadaşım gibi oldum birden... Hey gidi...

daldan dala atlama postu oldu idare edin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"