Perşembe, Kasım 4

Sen şimdi yoksun ya hani...


Kelimelerin bittiği bi yer bugün bu blog... Senelerce kelimelerle oynayan, kelimeleriyle toplumu aydınlatan dayım araştırmacı yazar Cemal Şener vefat etti...

Salı sabahı işe gelirken serviste öğrendim haberi. Düşündüm sonra sen nereye ben nereye diye dayım...

Dün sabah yine işe geldim öğlendi cenaze törenin bende işlerimi toparlar gelirim diyodum... Bi yandan iş yaparken bi yandan düşündüm... Nereye yetişicem? Sana son görevime, cenazeme cenazene... Peki ben ne yapıyorum? İş!! Ne için?

İnsan böyle durumlarda tutuyor sanırım daha çok hayat envanterini. İlla birini kaybetmesi bi ayrılık yaşaması gerekiyor insanın. Ya vermeseydim diyorsun ya da daha çok değer verseydim diyorsun... Saçma sapan koşturmacalardan sıyrılıp yanına hiç gelemediğim için üzgünüm en çok ben bugün...Bana ayırdığın kitaplarımı alamadığım için,

Öyle hisler varmış ki insanın içinde, göremesende aslında onun orada olduğunu bilerek yaşıyormuşsun. Onun hayatta olması sana mutluulk veren bişeymiş meğer. Kaybedince anlıyorsun. yüz yıllardır bu kaybedince anlamak değişmedi hayatlarımızda ve şimdi ben bunu bir kez daha acı şekilde yaşıyorum...

Tam da bugün ben yeniden düşündüm ne kadar dünyevi şeylerle meşgul olduğumu... Tam bugün yeniden düşündüm ne olmak istediğimi, nerede olmak istediğimi...

Nurlar içinde yat...

5 yorum:

  1. Ayrılık acısı insanı olgunlaştırır derler. Bu küçük bir pay. Yaşam içinde süregelen değişik duygulara neden olur mutlaka.Üzüntü, öfke, kin, kabullenme, unutma vs. Hepsi yaşama dair...
    Ama ölüm başka. Kaskatı bir gerçek. Yokluğun varlığı. İşte o herşeyi siliyor, uzaklaştırıyor, sıfırlıyor. Ölüm düşünebilen geri kalanlar için bir yeniden doğuş. Yaşama yeni bir giriş. Bir soluk alma, düşünme zananı. İşte gerçek olgunlaşma burada başlar.
    Sadece başın sağ olsun diyecektim Fulya' cım ama yazdıklarını okuyunca kendiliğinden geldi devamı.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. dostlar sağolsun Asu teyzecim... Ölüm kaskatı bi gerçek haklısın çat diye geldi tam önümde durdu dün bugün...

    YanıtlaSil
  3. Çok üzüldüm. Ölümü ve kayıpları düşünerek yaşanmıyor hayat, yaşanmamalı da. Ufak tefek pişmanlıklar olsa da sevdiklerimiz aslında onları ne çok sevdiğimizi biliyorlar. Eeğer azıcık içini rahatlatacaksa... Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  4. Böyle düşündükçe dediğin gibi bi nebze rahatlıyor insan. Seni anlayabildiğini düşünerek avutuyorsun kendini sanırım...

    YanıtlaSil
  5. Tesadüfen rastladım bloğa,
    bir bebeğin sere serpe yayılışını okurken
    tesadüfen dahasını okumaya başladım,
    yarına yetişmesi gereken başka işlerim vardı
    hiç vaktim yoktu oysa,
    baktım yüzümde tebessümle okuyorum,
    bazen de sesli gülüyorum,
    napalım bugünde kalsın iş güç dedim.

    sonra nerden bilmem çok özel bir isim Cemal Şener ismini görünce şaşırdım
    öyle güzel bir insanın yiğeni olmak çok onur verici
    O güzel insana Güzel ve iyi dileklerde bulunup:))
    buruk bir tebessümle anmak tuhaf oldu gece yarısı.

    Bazen birileri geçer hayattan
    bıraktıkları İZ se görülür tüm yollardan
    Nur içinde yatsın Cemal Hocam

    ve tebrik ederim ismi %90 Deniz olan yeni halinizi
    Sezen Aksu nun dediği gibi düğün ve cenaze hep iç içe

    kalın sağlıcakla
    ve bir de tebessümle

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"