Pazartesi, Ekim 18

the pazartesi

Yazdan beri haftasonlarım çok koşturmacalı geçiyor... Sürekli etkinlik bi atraksiyon evde durduğum günleri iple çeker oldum o derece. Her sabah dolabıma bakıp "h.sonu evde olursam seni düzelteyim" diyorum. Sonra demekle kalıyor öylece.. Bu haftasonuda eve gece 12 den önce girmişliğim yok.
Şu vaziyette dolanıyorum bugün;

Belki öğlene doğru ayılabilirim o da bi ihtimal tabi. bunu yazarken bile esnemekten ağzım yırtılacak nerdeyse...

Bu sabah dilime çok güzel bir şarkı dolandı hayretler içinde kaldım. Mırıl mırıl söylerken bu şarkıyı söylediğimin bile farkında değilim absürd şarkılara o kadar alışmışım ki yadırgadım kendimi kendime...

Şarkının linkini vereyim bu sefer sizde dinleyin hoş olur;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"