Salı, Ağustos 10

nasıl baktığındır önemli olan

Gündelik hayat dersleri 1

Nereye baktığın değil nasıl baktığındır möhim olan... cümle saçma sapan olmuş olsa da anlayana sivrisinek saz...

Mütemadiyen komik diyaloglara girdiğim babam sağolsun yine beni bu şekilde bir hayat dersi verirken güldürdü.

Televizyonda birşeyler izliyorduk kendisi ile.Saraydan bozma bir yalı beliriverdi ekranda.

"Vay arkadaş eve bak süpermiş" dedim!!!

Bunda anormal olan ne var di mi? Şahsen bi başkası ile girsem bu diyaloğa haklısından başlar muhabbet. Nasıl alırız, nasıl ısıtırıza kadar varırdı olay. Çoluk çocuk yaşardık içinde o derece.

Ama monoloğumu diyaloğa çeviren kişi benim babam olunca durum değişiyor.
Benim beğenme tepkime verdiği tepki aynen şu
"bizim evin nesi eksik???"

Benden cevap gecikmedi bit tabi ki (kime çektim bilmiyorum)

"karşıdaki apartmanın tanker olması ve denizde yüzüyor olması gerekirdi. Ayrıca 8 odamız 3 banyomuz müştemilatımız ve uşağımız eksik." dedim.

Baktı baktı "hıh" yaptı çevirdi kafasını. Eh gönlümüzün yalısı o ev bizim sanırım öyleymiş.

Ha ama bizim uşağımız olmasa da uşak zilimiz var. Sallıyorsun ötüyor. Eh gönlü zengin aileyiz biz...

bu arada bizim ev 2+1 tipik yurdum apartman dairesi.

3 yorum:

  1. Amaaan bosver napican o kadar odayi:)
    Insan kaybolur kendi evinde.
    Hem deniz kenari kimbilir ne bicim rutubet yapar:)

    Benim tepkimde bu olurdu sanirim.
    Avunma mekanizmamiz sagolsun:))

    YanıtlaSil
  2. di mi gemi çarpar tanker içine girer napim ben o evi:))

    YanıtlaSil
  3. o değil de, bütün babalar aynı mı ya?! :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"