Pazartesi, Ağustos 9

Dert kaynağı dermanı olursa fuli n'apsın

Klimalardan nefret ediyorum !!!

Çok mu sert bi giriş oldu? E öyle...

Her yaz bir kere şu saçma sapan hallere sokuyor beni. Zaten üşüyen soğuk sevmeyen bi bünyem var...

Klima kadar pis bir icat henüz yok nazarımda...

İçimden çok kötü laflar ediyorum yazmicam  içimde patlasınlar. Zaten olan olmuş...

Çok çok güzel bir haftasonunun pazarının akşamında saçma sapan bir baş ağrısı musallat oldu.
Dedim geçerrrrrrrrrr!!!

Ha ne pardon?? Nereye geçiyor?

Vay arkadaş bir halsizlik ateş basması vs vs... Üstelik sinirde yaptı bünyede
Babama gidip "binmem ben bi daha arabanıza klimalı klimalı" diye saçma sapan çemkirebildim.

Deli miyim neyim?

Ama ciddiyim artık ailecek bi yere gideceksek ben ev ahalisinden 1 2 saat evvel çıkıp bilimum iett, tramvay, vapur metrobüs kullanarak yoluma gideceğim...

Beni dert sahibi yapan sıcak sayesinde bugün daha iyiyim...

Nasıl?

Sıcak yüzünden klimayı açanlar yüzünden hasta oldum ben...
sonra;
İlaç aldım uyudum 1 saat sonra uyandım
tıkalı olan burnum açılmış ben sıcaktan kan ter içinde kalmıştım...
Hasta ettiği gibi iyi etmesinide biliyor diye geçirdim içimden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"