Çarşamba, Temmuz 28

normal gitmeyen herşey var bugünlerde hayatta

Sabah gazete okuyordum (internetten) Ofiste haşur huşur gazete okumak gibi bi lüksüm henüz yok.
Manşet aynen şu : KAVURUCU SICAKLAR KAPIDA!!
(canıma minnet ben severim kavrulmayı zaten)


Saatler geldi geçti öğlen oldu ben yine gazeteye baktım
Manşet aynen şu: İstanbulda dolu uyarısı!!!


Lannnn!! Daha sabah kavrulcaktık? Ne ara ilişti bu bulutlar tepemize?


bugünlerde;


Kendini sonbahar  zanneden bir yaz mevsimi yaşıyorum,

Kendisi zannımca süpermen olan birini tanıyorum oysa normal bi insan o

ve demişmiydim hatırlamıyorum kendini papatya zanneden bir fesleğenim var.

Sola kaykık uzuyor çözemedim derdini.


Not: hapşurdum

4 yorum:

  1. Şu havalar bi normale dönse de sen de homur homur söylenmeyi bıraksan diyorum. Havalar düzelse çiçekler böcekler ve bilumum diğer şeylere de kafayı takmaktan vazgeçersin belki.
    Sana gülmek yakışıyyoo.

    YanıtlaSil
  2. Asu teyzem bak vallahi keyfim yerinde ben ironi yapıyorum :)
    ama fesleğenim çok komik :)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"