Çarşamba, Temmuz 28

Kaplumbağalar zıplayamaz, kedinin kuyruğu top değildir

Bazen insanın algıları tıkanır,
Saçmalar,

Ya da o ortamda olabilecek şeyi görmezden gelir beyni ona oyunlar oynar...

Bende de durum bazen böyle oluyor. Yani oldu.

Felsefik bi giriş olsa da durum aslında olabildiğine saçma ve komik (sanırım)

Bundan bir  zaman önce arkadaşlarla bahçeşehir göletin etrafında tur atarken biz, yolumun üstünde bir kurbağa durdu. Şimdi rahatlıkla onun kurbağa olduğunu söyleyip yazabiliyorum çünkü düşündüm buldum ki o zıplıyordu hemde benim üstüme.

Ne oldu da ben saçmaladım?

Akşam olmuş saat bilmem kaç. Antibiyotik iğneyi yemişim yatıp uzanmak yerine göl kenarında sersem sersem yürürken kurbağanın teki önümde durdu. O bana baktı ben ona baktım sonra "vrakk dedi üstüme zıpladı" Bende bir anlık boş bulunup bastım çığlığı. O sırada kurbağa kalpten ölmüş olabilir bilemem.

Yaygarama şaşıran arkadaşlar da" ne oldu yahu" diye sordu ve ben beynimin oyununa gelip "kaplumbağa üstüme sıçradı" dedim. Ve evet herkes anlık şoka girdi. Hepimizin gözünde zıplayan komik kaplumbağalar belirmişti sanırım.

Sonra bigün yine bi akşam bi çay bahçesinde biz otururken ufak çocuğun biri tavşan kovalıyormuş. Astigmat olan gözlerimin oyununa geldim "bi kedi gördüm sanki" gibi oldum. Olmayaydım...

Arkadaşlarım bana hayvan ansiklopedisi almaya karar vermişler.

alınacak dersler;

Kaplumbağa zıplamaz
Balık boğulmaz
Kedi top kuyruk değil uzun kuyrukludur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"