Perşembe, Temmuz 1

bir bavul aldım hayatım değişti

Bavul deyip geçme... Hiç aklında yokken alıverebiliyosun. aaa bu çok güzelmiş diyip...

Bavul alt tarafı fuli naaptın? demeyin... Severek aldım ben onu.


Neyse; Geçtiğimiz cumartesi günü tatilin en elzem ihtiyacı olan valiz için Aslı ile yollara düştük. Aslında benim çok çok bi aciliyetim yoktu maksat birlikte olmak olsun dedim düştüm yola...


Ben teee uzak diyarlardan eminönüne gelecektim. Vapuru kaçırdığımdan dolayı kadıköyden kalkan motorlara binip bekledim...

Bilenler bilir bu motorlarda yolcu "kaptan ne zaman kalkar" dediği zaman alacağı fiks cevap "sen otur kalkar" minvalinde birşeydir.


Bu saçma diyaloğu yaşamamak için sessizce bekledim.


Sonra...


Aslı ile nerede buluşuruz diye haberleştik. Yer yön duygum sıfır olduğundan motor hareket eder etmez nerde incem napıcam paniği yaşamaya başladım bile... İlk defa İstanbul'a gelmiş sanır gören beni. Artık nasıl paniklediysem bir ara inerken "abi eminönü di mi yanlış inmiyim" diyecektim o derece.


Haberleşme faslında arkadaşım Aslı "eminönü camiisinin orada bekle" dedi.

sonrası komedi:


Aslı: caminin orada bekle
fuli: bekleye bekleye cami önünde mi beklicem?
Aslı: içine gir namaz kıl demedik... dur bekle işte...
fuli: tamam geldim avlunun içindeyim
Aslı: avlu mu?
fuli: he evet hatta yanımda mısırcı var!!!
Aslı: cami avlusunda mısırcının ne işi var fulya nereye gittin sen???


Avlu diye bildiğim yer meğersem caminin vapur iskelesine bakan tarafıymış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"