Cumartesi, Haziran 19

yaşamın senin yükündür... taşı onu...

En son bir kitabından alıntı yapmıştım oruç aruoba'nın. elim kitabına gitti geri gelmedi. Canım sıkıldıkça kitabında bir kaç sayfa çeviriyorum... 2 kitabı var bi ona bi buna dönüp duruyorum.

Ben mi onu okuyorum o mu beni yazıyor anlamıyorsunuz.. Türkiyede felsefe yapan ve dilini çok güzel kullananlardan o.



---------------------------------------
yaşamında, şunları da yaşayabileceksin:-

1) birisini, ona söyleyecek bir şey bulamadığın için, aramak...
2) birisini, onu artık görmeyeceğini söylemek için, beklemek...
3) birisini, onu artık görmemeye dayanamadığın için, terketmek...

neler yaşamayacaksın ki!..."

------------------------------------------------

bu kitabı okumaya devam edersem muhtemelen tefe koyacak insalar beni.. fazla ciddi geldim onlara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"