Perşembe, Haziran 24

şakaysa hiç komik değil!!

Bir sıcak sever olarak en hazzetmediğim havalar bunlar. Yağmurlu puslu iç bayıltıcı. Hiç tadım tuzum yok sinirliyim neredeyse yağmur yağdıran bulutlara. Küresel ısınma dediler ben burada bildiğin donuyorum ısınma uğramadı bana.

Tüm bu ruh halinin içinde durduk yerde bir baş ağrısı musallat oldu. Yeme yanında yat. Neyse ve yine tüm bunlar olurken manyağın teki aradı.

Santralden arandığında x için 1, y için 2, z için 3 tuşlayın der bir ses ve siz işinize geleni tuşlarsınız. Olay budur. Artık beni biraz önce arayan zat ne yiyip içmişse ciddiliğinden emin olamadığım bir diyaloğun içine girdim...

Buyur burdan yak :

Ben: "insan kaynakları fuli ben"
Manyak: alo iyi günler xx şirketi mi?
Ben: evet buyrun
Manyak: iyi günler ben şurdn arıyorum
Ben: sadede gel cümlesi geldi burada bir adet
Manyak: insan kaynaklarında mı çalışıyorsunuz?
Ben: EVET !! (Yok ben bu şirketin delisiyim. Bugün ik diye açtım telefonu yarın satış ertesi gün muhasebe diye açarım. dedim içimden...)

Bu nasıl bir soru? Benim departmanımı benle görüşmek için tuşlayıp sonra "orda mı çalışıyoğnuz" demek nası bi mantık?

Şakaysa hiç komik değil ciddiyse çok komik. Abla ne içtiysen bana da ondan ver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"