Perşembe, Şubat 18

İnsan Kaynağı ama Siz Değil Biz

Bi ton işim var şu an. Masamın resimini çeksem bu pasaklılıkla evde kalırsın bile derler. Dilin kemiği yok derler yani. Ama yazmazsam da çatlarım artık dayanamiycim ey okur.

Çalıştığım departmanın ismi malesef beni sürekli bir açıklamada bulunmaya zorluyor zor durumlara düşüyorum. Departmanın ismi "İnsan Kaynakları" komik bi isim. Biz insan üretmiyoruz kaynağı biz de değil yani. Şikayeti olan vatandaş aradığında artık o sinirle nereyi tuşlasam diye dinlerken santraldeki dinletide "insan" lafını duyar duymaz tuşluyor ve benim hattıma düşüyor. İşte olayda tam burada başlıyor. Muhatab ben değilim. Hadi onu geçtim sinirden mi yoksa gerçekten mi bilmiyorum ama beni arayanların % 90 ı derdini anlatamayan cümle kuramayan insanlar. Emekli olunca kitap yapıcam sizi ben...

Yaşadığım komik diyaloglardan bir kuple;

ve telefon çalar olaylar gelişir...

Ben: İnsan kaynakları
Adam: alo kimle görüşüyorum?
Ben: Siz kimi aradınız?
Adam: Ben yetkili birini arıyom
Ben: konu neydi?
Adam: ben herhangi bi şubeden arıyorum!
(Arayabilmen bi mucize evet ama bu sorumun cevabı değil be abi.)

Bigün yine telefonum çalar;

Ben: İnsan kaynakları!
Adam: Alo beni yetkili birine aktarır mısınız?
Ben: Şikayetiniz mi var? (bu ses tonunu o derece kanıksadım anlıyorum artık kim ne için arar)
Adam: evet benim "kocaman" bi şikayetim var
Ben: Yaş kaç? diyecektim ki peki dedim aktardım.
(Kocaman seviyorum der gibi kocaman şikayet ne be usta hı?)

Pek tabi yine çaldı telefonum
Ben: İnsan kaynakları (hiç bıkmam)
Adam: Alüüoo beni bu numaradan aramışlar
Ben: kim aramış
Adam: bilmiyorum neresi orası
Ben: xx firması
Adam: Şirket mi ora?
(düşünün ki türkiyede sabancı holdingten arıyorum diyen birine şirket mi ne o diyen bi tip)
Ben: Evet şirket.
(Bazen başka bölgeye aktarmam gerektiğinden ve artık yönlendirme vaktim geldiğinden soruyorum)Nerede oturuyorsunuz?
Adam: evde oturuyom ben.
("Anladım siz kapatın telefonu arayan gene arayacaktır" dedim bunu ben evet.)

Telefon bu çalar işte;

Ben: insan kaynakları
Adam: iyi günler ben bi ihbarda bulunacaktım !!!
Ben: İhbar mı????
Adam: evet ihbar
Ben: Burası karakol değil ama isterseniz güvenliğe aktarabilirim.
(Şikayeti olduğunu biliyorum ama gıcıklık olsun)
Adam: Yok yok şikayetim var benim!
(E uğraştırmasaydın bea)

Devamı var tabi bitmez...

4 yorum:

  1. kocaman öpüyorum vardı bir de..

    YanıtlaSil
  2. henüz karşılaşmadım ya da o kada çok ki karşılaşmışda olabilirim unuttum bak. artık not tutup yazıcam karar verdim:)

    YanıtlaSil
  3. Öyle bir gülümsettinizki, allah sizi güldürsün diyorum ben. Çok hoşdu ya..

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"