Pazartesi, Ocak 4

Yaşasın ctrl C + ctrl V


Yılın ilk yazısını yazıyorum hadi hayırlı olsun. Arkadaşım Beyhan şimdi bunu yazdığımı görse hangi ara yazdın diye şaşırabilir ya da onca işi bırakıp bi de yazı mı yazdın diye beni tepeleyebilir kestiremedim şimdi tepkisini neyse mola ayağına yırtabilirim belki.

Ofis canlılarının yegane dostu bilgisayarlarıdır. Ana baba sevgili eş dosttan çok ona bakar ona dokunur ona bişiycikler olmasın diye gözünüzden sakınırsınız. Bende bir ben var benden içeri misali o bilgisayarın içinde 2 de komut vardır. Kopyala ve yapıştır. Bunu icat eden sevgili bill amcaya bugün o kadar dua ettim ki cennete mekanın hazır o derece.

Yılın ilk iş gününe hızlı bir başlangıç yaptım sevgili okur. Önce buzzzzz gibi soğuk havada yarım saate yakın servis bekledim. Şöförümüz tatil rehavetinden uyanamayıp uyuya kalmış. Benden önce binen arkadaşım arayarak uyandırmış. Kendisinin uyanıp ilk durağa gidip arkadaşı alıp bana gelmesi nereden baksanız 20 dk. Benimde yürüme ve bekleme faslım 10 dk. Dondum brrrrrr. Soğuk duştan sonra lapa lapa yağmış abanttan hallice olan karı görünce çocuklar gibi şenlendim yahu.

Sonra rutin haftalık toplantılardan birine girdiğimde gördüm ki 2010 bekleyen işler artık biz daha da beklemezük diyorlar. Kafama kafama kakılıyorlar. Ulen nasıl yapsam da en az hasarla şu işleri bitirsem dedim ki bir gol de başka bir departmandan geldi. Bilgi sistemleri departmanındaki bir arkadaşın yaptığı bir hata yüzünden 2000 küsür veri hoop havaya uçmuş. Tek tek o verileri girmekten işaret ve baş parmağım nasır tuttu.

Tabii ki bundan şikayetçi deilim. Ya kopi pest olmasaydı hı? Ya ben o verileri elle tek tek tek girseydim hı? Excelin de kopinin de pestin de gözünü seviyim. Sen ne güzel şeysin ctrl c ctrl v

2 yorum:

  1. he ben de gururlanıyodum koskoca insan kaynaklarında ne önemli işler yapıyodur şimdi diye...aha işte çıktı ortaya...

    YanıtlaSil
  2. dünyayı kurtarıyoruz biz hergün senin haberin yok:)

    YanıtlaSil

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"