Salı, Aralık 1

Vazgeçtim "!"

Pek çok kereler yazmışımdır. Kısır döngü habercilik. Her sene aynı haberler; yazın diyet zayıflama, ramazanda fitariyelikler ve zamları vs vs... Şu kurban bayramından sonra anladım ki olay sadece medyaya özgü bir durum değil.

Ben kurban bayramının iklk günü genelde haberleri izlemem. Biliyorum ki memleketin her bir köşesinden insanlıktan çıkmış şekilde hayvanları kovalayan canlılar var. Her bayram mutlaka birileri kurbanını elinden kaçırıyor, beceriksiz olanları kurbandan önce kendini kesiyor, hayvanceğizleri ürkütüp altında ezilen yaralananlar oluyor. Sonra nedense suç bu korku ve can havli ile hareket eden kurbanlıkların oluyor ve eşi görülmemiş şiddet yöntemlerine maruz kalıyorlar.

Hep aynı haberler yahu diye söylenirken, asıl malzemeyi habercilere halkın kendisi veriyor kurban bayramında. Kaçan kurban haberleri manşet manşet gazetelerde televizyonda çıkıyor karşımıza. Arkadaşım senelerdir kesiyorsun şu kurbanı bi kerede kaçırma be!!

Bu insanlar garibim koyuna kuzuya, sığıra, boğaya eziyet etmeden kesmeyi öğrenemediği sürece sanırsam ben bayramda TV izlemeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"