Salı, Aralık 1

Bünye ile Şaka Olmaz

Herkeslere meraba efem... yorucu bir bayram tatilinden sonra dinlenmiş değil pili bitik bir vaziyette geçtim işimin başına. Hoş henüz pek kılımı kıpırdatmış sayılmadığımdan işler benim başıma geçmiş durumda bekliyorlar... Evet ben de oturmuş burada arsızca blog yazıyorum...
Müdürümmm seviyorum seni bak walla ki :) Tembelliğimden değil inan ki bak birazdan masamın üstünde kıvrılıp uyuyabilirim her yer ikiz yatak gibi görünüyor şu anda bana...
İnsan vücudunun saati varmış. Siz uyuyor olsanız da o uyanır çalışmaya başlarmış. Bi nevi erkenden kalkıp size kahvaltı hazırlayan anne gibi bişiy bu. (Benzetmeye bak) Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır misali her bünyede farklı şekilde çalışır buna metabolizma diyollaaa tıp dilinde. Çok bilimsel bir paragraf oldu geçiyoruz efem...
Şimdi malumunuz ileri derecede kurgulanmış, inatla kurgusunun bozulmadığı bir hayatım var idi. Ben hayatımın dinginliğini, evimin ne kadar sesziz olduğunu en çok eve ergenden hallice olan kuzenlerim gelince anlıyorum. Tüm eşyalarım karıştırılıyor, sürekli olarak "abla bu ne?", "abla bu ne işe yarıyor", "abla bunu sürebilir miyim" gibi sorulara maruz kalıyorum. E kabul edersiniz ki merak ettikleri şeyler yaşlarına hitap etmediğinden sürekli bir "hayır" zikrederek eşyaları yerlerine koyup yerime oturuyorum.
Bayram dolayısı ile teyze x2 kuzen x2 olunca feleğim şaştı. Ev sahibi misyonunu üstlendiğimden ve artık evin küçüğü değil kuzenlerin ablası olduğumdan bana biçilen rol hiç umduğum gibi olmadı. Hır gür, şamata vws derken yoğun ama güzel bir bayram geçirdim buraya kadar herşey normal idi. Ta ki ben kurugumun dışına çıkıp ı yetmezmiş gibi saat ayarlarım ile oynayana kadar.
Laf lafı açıp muhabbetin sonu gelmeyince, ertesi gün misafirlere yol görününce banada gece 2 de bir kanepenin tepesinden uyumak düştü. Senin neyine di mi? Var olan tüm enerjim sabah 6 da çalan alarm ile birlikte kuş oldu uçtu. günlerdir geç kalkmaya alışmış bir beden en basitinden 3 senedir 22:00 dedim mi uyuyan "ben" o uykudan ben olarak kalkamadım malisif. Şişelerce içki içmiş gibi kırmızı gözler, kendini dünyanın yörüngesi zanneden bir kafa ve semazen misali dönen bir beden.
Kek yaparken tarife uymamak gibi birşey bu ben anladım. Herşeyi usulüne uygun yapmak gerek (miş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"