Cumartesi, Ekim 17

Ne Varsa Eskilerde Var


Nereden esti bu şimdi di mi? Sanki çook yaşlıymışım gibi eskiye özlem duyuyorum! Ama müzik konusunda şimdiki piyasayı göz önüne aldığımızda malesef bu doğru bir önerme (kendimce)

Bir mp3 playerım içinde onlarca şarkım var. İşim ikametime uzunnn mesafeler aldığından dinliyorum genellikle serviste. Bu kanıya da yine bir servis yolculuğunda arkadaşımın söylediği sözden ulaştım. Var olan şarkıların çoğu ya sevdiceğin gönderdiği (koaladan evrilme bi tip olduğumdan şarkı yüklemeye bile üşenirim) şarkılar ve eski türkçe şarkılardır. Listemde Sezen Aksu, Bülent Ortaçgil, Candan Erçetin (ki kendisine çok severim) gibi her şarkısının bi anlamı olan dinlerken beni alıp bir yerlere götüren şarkılardır ki dinlemekten bıkmam hiçbir zaman.


Nerden esti bu derseniz durum şu; Kimindi unuttum oynak bir şarkıda kafamı sallayarak elimle ritim tutarak şarkıyı dinliyordum. Arkadaşım ne yapıyosun gibisinden şaşkın bana baktı. Şarkı dinlediğimi söyleyip kulaklığın tekini ona uzattım, bana söylediği şey "hep eski şarkılar dinliyosun" oldu. Çok yüksek sesle de dinlemem ama nasıl olduysa duymuş. O an söylediğim tek şey "Ne varsa Eskilerde Var" oldu.


Düşündüm sonra ben neden hep eski şarkıları dinliyorum? Yeni çıkan şarkıcıları tanımıyorum ki tanısam da şarkıları "öp beni şap şup"tan öteye geçmiyor. Ben zaten biraz kafamı dinlemek 1 saatlik yolda biraz da olsa başka diyarlara gitmek isterken ilkokul çağındaki bir çocuğun kaleminden dökülmüşcesine yazılan şarkıları dinlemek istemiyorum. İşte o yüzden ne varsa eskilerde var ve ben bunu seviyorum...


Eğer bak güzel arkadaşım şu şarkı çok güzel bi dinle diyebileceğiniz insanlar ve şarkıları varsa yeniliklere elbet açığım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"