Çarşamba, Ekim 21

Bir Günlük Beylik Beyliktir


Günaydın sevgili okur. Size bu satırları alarmı çalmayan telefonu yüzünden işe 2 saat geç gelmiş bir birey olarak yazıyorum. Peki neden? En son alarmımın çalmayıp işe geç gelmemin üzerinden 2 sene geçmiş ( 2 senede bir bu kabusu yaşayacağım sanırım). Tabi bu geç kalışımda arkadaşlar "nerede bu kız" diye merak ederken, geçen seferkinde durum çok daha farklıydı ve ben zengindim ey ahali.

Sene 2007. Yakın bir arkadaşım hafızasını kaybediyor. Ana baba kardeş dost arkadaş hiç birimizi tanımıyor. Elimizde resimlerle ne şaklabanlıklar yapıyoruz da yok bizi tanımıyor. Çok pis bi hissiyatmış her iki taraf için de bu durum yahu. Kendinizi tanıtmaya, bak şunu şunu yapmıştık ulan demeye başlıyorsunuz, ama karşınızdaki insan o kadar ürkek ki size onu kandırmaya çalışan birileri gibi bakıyor.

Neyse ilginç şekilde bu arkadaşımız fal bakmaya başlıyor. Denilen bir rivayete göre hafızasını kaybedenlere malum olurmuş (muş). Ben önce orta kahvemi içip fincanı eline tutuşturuyorum ve merakla dinliyorum. Dediklerinin çoğu aslında onun benim hayatımda bildiği şeylerdi. Neyse tabi ben işi falla bırakmadım. Lan dedim buna madem malum oluyor iki rakam söylesin de sayısal oynayayım. ( içinizden üç kağıtçı fırsatçı işgüzar diyenlerinizi duyar gibiyim)

Arkadaşım dedim madem sana iyi saatte olsunlar gelmiş bana 6 rakam söyle, içinden geçenleri söyledi. Bende kaptığım gibi sayısal bayiisinde aldım soluğu. Elimde kupon "heheyyytt zengin olcam" diye hava attım. Rakam isteyenler oldu şantaj yapanlar oldu ama paranın gözü kör olsun paylaşmadım. Cumartesi günü işten "pazartesi gelmezsem bilin ki para bana çıktı" diye topukladım.

Sonra ne mi oldu? Başta da bahsettiğim gibi işe geç kaldım. Evim işe oldukça uzak olduğundan geç kalmışlığım 2 saati buldu. Ofise girene kadar herşey benim için biraz sıkıntılıydı. Servis rahatlığına alışmış bünyem 500T otibislerinde rahat edemedi. İnşallah müdürde geç kalmıştır ya da kızmasa bari diye dualar ederken kartımı okutup girdim bizim kapıdan.

Karşımda cumartesi günü "pazartesi gelmezsem bil ki zengin oldum" dediğim arkadaşım duruyordu. Beni görünce verdiği tepki "anaaaaaaaaa sana para çıkmadı mı?" oldu. "Ne parası yahu param olsa 500T ye mi binerim uyuyakalmışım" dedim. Sonra düşündüm zengin olmak güzel şeymiş zannedilmesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"