Perşembe, Ekim 8

Hastaneler Hasta Olup Çıkmak İçindir

Olaysız geçmeyen günlerime ve ekstra durumlarda x2 durumunda seyreden maceralarıma dün akşam itibari ile bir yenisini daha ekledim. Oysa ben sadece bir piyondum ya da büyükbaba tabiri ile topaç olduk arkadaşımla birlikte! Başlık yeterince açıklayıcı değil mi? Evet!

Şimdi olay bir hastanede geçiyor. Kahramanlar ben ve nikahında şahitliğinide yaptığım bana dayanabilen benim her türlü pot kırıcılığıma rağmen beni seven, anlayışının ve sabrının sınırlarını bilemediğim arkadaşım beyhan idi. diğer ekürim ise Aslı. Günlük gibi oldu neyse konuma döneyim..

Dediğim gibi konumuz bir hastanede geçiyor. Şirketimizin doktoru geçirdiği rahatsızlıktan ötürü bayramdan beri tedavi altındaydı. Kendisini pek sevdiğimden akşam iş çıkışı düştük yollara ziyaret edelim diye. Ama gel gör ki bürokrasi çarkının acımasız dişlilerinde yitip gittik arkadaşımla birlikte.

Önce Asansörü bulduk ama kapısında bir güvenlik elemanı dikilmiş biraz bezmiş biraz bıkmış bir halde bizi alamayacağını söyledi. Ama fakat lakin diye ısrarlarımıza dayanamadığı için bize "danışmaya gidin" dedi. Zurnanın zırt dediği yere geldik. Danışma masası görünümlü masaya gidip derdimizi yine anlattık. "Danışma burası değil şurası" dediler. Gittik kimse yok. Güvenlik dediler. Güvenliğe gittik diğer güvenlik dediler. Diğerine gittik alttan girdik üstten çıktık ikna eder gibi olduk. Döngü aynen şuydu: Güvenlik hemşireye, hemşire danışmaya, danışma güvenliğe, güvenlik diğer güvenliğe, sonra hepsi öhüm neyse konu dağıldı:) Doktorun refakatçisi olan eşi aşağı inmek durumunda kaldı. Bu seferde artık kim kimle konuşuyor belli değil durumu yaşadık.

Refakatçi gelsin sizi alalım dediler. Geldi mi geldi. Gittik dedik ki böyle böyle bindir bizi asansöre. Yok sormam lazım! İyi dedim sor kendime güvenle nasılsa izni aldık. Artık nereyi kimi aradıysa telsiz "olumsuz" dedi. Sensin olumsuz arkadaşım!! Neyse hastamızı ziyaret edemeden geldik kapıya. Bana olur diyen güvenliği fırçaladım, bende telsiz yok beni aramadılar dedi. E bu adam kimi aradı? bilmiyorum? Nası bilmiyosun yahu birbirinizden haberiniz yok mu bu durumda kim kimi arar vs?

Hızır idi yunus idi derken elimiz boş döndük topaç gibi dolandık durduk hastane koridorlarında. iyi sardım ben bu lafa he topaç :)

Bu arada yaşlanıyorum galiba asansöre bindirmeyen güvenlikçi 1988 doğumlu idi. Bacaksıza bak sen hele yahu! Sen nerden biliyosun diyecekseniz söyleyeyim "merak ne güzel şey"

Not: Sinir hastası ettiler bi akşamda bizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"