Salı, Ekim 13

Abi Naaptın Sen Ya?


Çok savsakladım ben bu blog işini son günlerde ya yazasım gelmiyor ya da can sıkıntısı vs. Hoş insan canı sıkıldıkça yazmalı ama ben tam tersi bir kiii üç tıp moduna geçiyorum resmen. Neyse artık yazmalıyım dediğim konu geçen gün gazetelerde gördüğüm bir manşet.
"soda şişesine oturarak intihar etmek" olay bu.

Manisa da yaşayan bir yurdum insanı intihar etmek istiyor ve çareyi soda şişelerinde arıyor. Dertlerini unutmak için rakı şişesinde kaybolanı, bilimum alkol denizinde yüzeni duymuşluğumda görmüşlüğümde vardır ama sodadan hatta sodanın şişesinden medet umanı hiç görmemiştim duymamıştım.

Birkaç aydır reklamlarda içiyorsam sebebi çok cingıllı maden suyu içmeye teşvik eden reklamlardan sonra böyle bir haber okumak hayli ilginç geldi. İntihar etmek isteyen vatandaş olayı yanlış anlamış, içiyorsam sebebi çok denildiğinde dertler derya olmuş moduna geçmiş soda az gelmiş şişeyi de hmmmmm bip J

Aklıma gelen pek çok komplo teorisi var. Ya abimiz çok saf başka yöntem bulamamış ya da karısını feci keklemiş intihar ettim edicem ediyorum diyerek.
Not: Başlıktaki yazım şekli hata değil bilinçli bir yazım şeklidir. Belirteyim dedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"kafan çok güzelmiş güle güle kullan"